SZUKAJ

wtorek, 30 czerwca 2015

Peach Side Babe - Essie Summer 2015

No i mamy astronomiczne lato... Moze niekoniecznie tak gorace jak w innych czesciach swiata, ale jest !
Z upalami bywa u nas roznie, ale po zimnym i deszczowym maju zdaje sie, ze lato przyszlo na dobre. Przynajmniej na sklepowych polkach jest juz zupelnie letnio, cieplo i plazowo.
Nie czesto kupuje cala kolekcje Essie...Bywa, ze niektore kolory sa powtarzalne, albo nie do konca trafiaja w moj gust.
Tegoroczna, limitowana, letnia kolekcja PEACH SIDE BABE oczarowala mnie przede wszystkim lekkoscia i od razu skojarzyla mi sie z wypoczynkiem na greckich wyspach...Blekit nieba, lazur wody, biel zaglowki, kolorowe parasolki drinkow..
Same popatrzcie :)
W sklad  kolekcji wchodzi jak zwykle 6 lakierow:
Chillato - orzezwiajacy w upaly. Lody pistacjowe w wersji lakierowej. Pieknie komponuje sie z opalona skora. Ciezko oddac ten kolor na zdjeciach. Nie jest to jednak zolc. Wysmienicie kremowy.
Private Weekend - iskrzaca sie biel. Zawiera delikatne, srebrne drobinki - praktycznie niewidoczne. Konsystencja kremowa - kryje juz po jednej warstwie - zalecam jednak dwie do uzyskania idealnego wykonczenia. Elegancka biel. Bedzie pieknie podkreslac opalenizne dloni.
Peach Side Babe - soczysta morelka, kremowa. Niestety lekko rozczarowuje powtarzalnoscia - jest to subtelnie ciemniejsza wersja Resort Feeling lub nieco bardziej brzoskwiniowa wersja Tart Deco. Jesli jestescie posiadaczka, ktoregos z dwoch ostatnich wymienionych to chyba nie bedzie mialo sensu kupienie Peach Side Babe...
Sunset Sneaks - wibrujacy, przyciagajacy uwage. Koralowa czerwien polaczona z rozem - nie podobna do zadnej innej z oferty Essie. Idealna do kolorowych letnich sukienek. Kremowa, kryje juz po jednej warstwie.
Salt Water Happy - wyobraz sobie lagodny blekit nieba kiedy lezysz na plazy - taki wlasnie jest ten kolor - spokojny i lagodny - idealny na leniwe dni nad basenem albo w goracym miekkim piasku plazy. Kremowy, Kryje juz po jednej warstwie. Inny niz blekity Essie znajdujace sie w stalej ofercie.
Pret-a-surfer - intesnywnie niebieski zlamany granatem. Podobny troche do Lapiz of Luxury jednak nie identyczny. Kremowy. Kryje juz po jednej warstwie.
Przyznam, ze ciezko uchwycic niektore kolory okiem kamery. Chillato nie jest rozbielonym zoltym - takim koglem moglem jak Sunwashed Diora, ktory robi oszalamiajaca kariere na blogaskach. Ponizej zamieszczam zdjecie Chillato i wyzej wymienionego, abyscie mogly zobaczyc roznice:
Kolekcja dostepna jest juz od jakiegos czasu w norweskich: Cubusie, H&M, Vita.
Przy promocjach cena za sztuke 99 kr, normalna cena 139 kr


Wpadl Wam, ktorys w oko?


Dolly


Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

środa, 3 czerwca 2015

Juz mi niosa suknie z welonem.... Bride Collection Essie - 2015

Slub co prawda bralam wiele lat temu, ale nadal swieca mi sie oczy ogladajac suknie slubne, akcesoria dla panny mlodej, a juz szczegolnie slubne kolekcje make upowe, przygotowane z mysla o tym wielkim dniu.
Nie bez bicia serca czekam takze co roku na Slubna Kolekcje Essie <3
Musze przyznac, ze tegoroczna pojawila sie juz u nas pare tygodni temu,ale nie moglam sie zdecydowac czy chce kupic cala czy tylko niektore z kolorow. Te z Was, ktore  sledza mnie na Instagramie wiedza, ze w koncu zdecydowalam sie na jeden - niesmowicie piekny Tying the Knotie. Oto jak wyglada cala kolekcja (zdjecie ze strony Essie)
Od lewej:
1. Tying the Knotie - anielski, delikatny i bardzo elegancki rozbielony roz. Wykonczenie polprzezroczyste, czyli do uzyskania pelnego krycia potrzebne beda 3 lub 4 warstwy. Moim zdaniem najpiekniejszy odcien tej kolekcji.
2. Brides to be - przyjemny,cieplawy bez. Z nudziakowymi bezami mam troche problem..Jedyny jak do tej pory, ktory skradl mi serce to Lady Diora <3
3. Worth the wait - brzoskwinka z opalizujacym rozem.  Nie do konca moja bajka - przypomina mi troche lakiery z lat 90 tych. Nie przepadam za takim wykonczeniem. Bedzie jednak wygladal pieknie na drobnych paznokciach.
4. Hubby for dessert - rozbielony, porcelanowo subtelny fiolet. Lekko polprzezroczysty, a wiec wymagajacy  wprawnej reki i kilku warstw, by zablysnac w pelni.
5. Happy wife happy life - klasyczna, radosna czerwien, z cieplym podtonem. Wykonczenie kremowe, kryjace po jednej warstwie. Jakos mi tak nie pasuje do kolekcji slubnej...Ale chyba znalazl sie w niej dlatego, ze czerwien od wiekow symbolizuje silne uczucia, a w Azji takze szczescie.
6. Brides no grooms - soczysty, cyklamenowy roz. Poodbny do Funny Face Essie. Wykonczenie kremowe. 
Ktory podoba sie Wam najbardziej?
Mnie zdecydowanie nr 1 :)
Tying the knotie - moi zdaniem absolutna gwiazda tej kolekcji. Subtelny roz...Idealny zarowno do french manicure jak rowniez jako kolor glowny.
Na poczatku, ogladajac lakiery w sklepie bylam pewna, ze juz taki mam...Stawialam na podobienstwo z Mademoiselle albo Romper Room. Po przyjsciu do domu i zestawieniu wszystkich nudziakowo - slubnych bladosci wyraznie widac, ze ten jest jedyny w swoim rodzaju. Mam nadzieje, ze zdjecia te roznice miedzy lakierami oddaja.
Oto moje bialo - roze, a wsrod nich - Tying the knotie, ktory skradl moje serce.
Sugar Daddy - slodki bezowo - rozowy, polprzezroczysty lakier, idealny do french manicure. 
Muchi Muchi - sliczny, kremowy jasny roz. Idealny do bialej sukni. 
Romper Room - klasyczny, kremowy rozbielony roz. Kryje ju po jednej warstwie. Idealny dodatek do romantycznej kreacji.
Allure - Stonowana, lekko szarawa biel. Wykonczenie polprzezroczyste. Daje bardzo subtelny efekt zadbanych dloni.
Balett Slippers - ten kto mial do czynienia z baletkami ten zna te biel. Niejednoznaczna..lekko ecru.
Tying the knotie - klasa sama w sobie. Wymaga wprawy przy malowaniu, bo ma podobna konsystencje i wlasciwosci do Hubby for dessert. Cudowny odcien rozu. Idealny zarowno dlapany mlodej jak i dla dziewczyn ceniacych ponadczasowa elegancje.
Sama biorac slub mialam na dloniach french manicure. Dzisiaj wybralabym pewnie cos rownie klasycznego...


A jak Wam sie widzi slubny manicure? 
Wpadl Wam w oko ktorys kolor z nowej kolekcji Essie ?



Dolly



Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Norweski Glossybox maj 2015 - Summer Countdown

Podobno lato juz przyszlo, czego niestety nie daje sie jeszcze zauwazyc w moim zakatku swiata...Glossybox stara sie jednak jakos te letnie, gorace dni przywolac majowym pudelkiem.

Oto jego zawartosci - potrzebne specyfiki na gorace dni wedlug Glossybox.
1. Sanex, Dermo Protector Shower Gel
Nowosc firmy Sanex - mydlo pod prysznic majace nawilzac i pielegnowac skore jednoczesnie  przywrocic jej odpowiedni poziom PH. Otrzymalam probke 50 ml - wielkosc oryginalna to 250 ml  za 34,90 kr ( okolo 17 pln)

Firme poznalam dzieki Glossyboxowi i deo, ktory jest calkiem ok jesli chodzi zarowno o zapach jak i wlasciwosci. Probowanie mydla pod prysznic jakos specjalnie mnie nie podnieca, ale dam mu szanse tym bardziej, ze wiekszosc zeli jednak wysusza mi skore. Zobaczymy jak bedzie z Sanexem.
2. Etre Belle Cosmetics, Aloe Vera Ultra Moisturizing Gel
Nawilzajacy zel z wyciagiem z aloesu. Bezolejowa formula produktu zapewni dobre nawilzenie bez uczucia tlustawej warstwy osiadajacej na skorze. Dzieki lipozomom zawartym w produkcie nawlizenie skory utrzyma sie dluzej. Otrzymalam 40 ml kosztujace 209 kr (okolo 100 pln)

Poreczne opakowanie - to duzy plus. Cena jednak zwala z nog. Jeszcze nie mialam okazji testowac....pachnie delikatnie i sie nie klei - zobaczymy jak poradzi sobie z nawilzeniem skory po kapieli slonecznej (mysle o nogach bo zwykle  tam moja skora jest bardzo sucha).
3. Hawaiian Tropic, Protective Dry Oil SPF 15
Tzw. suchy olejek z filtrem przeciwslonecznym. Wnika szybko w skore i nie pozostawia na niej tlustej warstwy. Otrzymalam 100 ml kosztujaca 69 kr (okolo 35 pln)

Nie jestem wielka fanka suchych olejkow - wole te prawdziwie olejkowe :) Marke znam bardzo dobrze i lubie ich produkty. Ten napewno zuzyje, chociaz pewnie tylko na lydki bo 15 SPF to zdecydowanie za niska ochrona innych rejonow ciala, szczegolnie przy silnym sloncu.
4. Kueshi Anti - Cellulite Lotion
Podobno daje niezlego kopniaka cellulitowi ;) Nawilza, napina i uealstycznia. Otrzymalam oryginalna wielkosci 200 ml kosztujaca 189 kr (okolo 90 pln)

Kolejny produkty hiszpanskiej marki Kueshi, ktory znalazl sie w Glossyboxie. Pachnie troche jak mydlo, konsystencje ma lekko wodnista. Nie zawiera parabenow i nie jest testowany na zwierzetach.
Z produktami antycelulitowymi jest troche tak jak z kremami majacymi zredukowac przebarwienia posloneczne...nie do konca w nie wierze ;) Dlatego wybieram zabiegi medycyny kosmetycznej (laser) zamiast inwestowac w coraz to drozsze kremy czy mazidla. Krem ten napewno zuzyje jako balsam do parti dolnych - uda, pupy i brzucha - traktujac po prostu jako cos nawilzajacego.
5. Make Up Store, Hair Tube, Messy
Woks do ukladania i stylizowania wlosow. Pomaga ujarzmic zarowno krotkie jak i dlugie wlosy nadajac im odpowiedni ksztalt i objetosc. Otrzymalam produkt o wielkosci oryginalnej 75 ml  kosztujacy 155 kr (okolo 80 pln)

Po pierwsze nia mialam pojecia, ze firma Make Up Store produkuje specyfiki do wlosow...Mile zaskoczenie. Woks niespecjalnie mi sie chyba jednak przyda, chociaz daje mu szanse. Pachnie delikatnie i sie nie klei.
Ciekawa jestem co powiedzialybyscie na zawartosc takiego pudelka?

Pozdrawiam


Dolly



Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170).

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)