SZUKAJ

czwartek, 30 kwietnia 2015

Maybelline Dream Wonder Nude podklad - recenzja

Zanim przystapie do recenzowania tego produktu zaznacze na wstepie, ze mam cere normalna z tendencjami do suchej. Zluszczam ja dosyc czesto, nie mam widocznych porow, ani zmarszczek (:P) mimo bycia, jak to okreslila jedna z topowych, urodowych blogerek, kobieta w starszym wieku :D czyli okolo 40 letnia :P Rozumiem... punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ha ha
Nigdy nie mialam podkladu marki Maybelline. Jakos mnie nie ciagnelo w te rejony... moze dlatego, ze marka jakos zawsze kojarzyla mi sie z amerykanskimi nastolatkami, wiecie takimi jak z reklamy ..wiecznie happy i w krotkich szortach... Nastolatka nie jestem juz od dawna, a kiedy nia bylam to o Maybelline moglam tylko snic hyhy
Pojawienia sie Dream Wonder Nude nie dalo sie nie zauwazyc wchodzac do mojego lokalnego centrum handlowego. Stoisko reklamowe znajdowalo sie bowiem dokladnie na samym srodku sklepu.
Zanim przejde do uzewnetrzniania sie na temat tego Wonder Dream'u pare slow od producenta i kilka technicznych informacji


Maybelline
Dream Wonder Nude
Fluid Touch Foundation
20 ml
Innowacyjny podklad w plynie o pudrowym wykonczeniu. Ma sie idealnie stapiac ze skora, zapewniajac jej naturalne wykonczenie. Krycie od sredniego do mocnego - mozna budowac.
12 razy cienszy od przecietnego podkladu, jednak mimo tego nie traci swoich wlasciwosci.
Przeznaczony przede wszystkim do cery normalnej. Nie zatyka porow. 
Wystepuje w 12 kolorach, w Norwegii dostepny w 5.
Jeszcze pare slow o opakowaniu:
Szklana buteleczka w ksztalcie kropli z aplikatorem, ktory jest patyczkiem zakonczonym plastikowa kulka o podluznym ksztalcie ... Troche dziwne, bo nie jest to pipetka, ktora mozna by dawkowac ilosc podkladu. Wedlug producenta trzy krople produktu wystarcza na cala twarz -niestety moja jest w takim razie dwa razy wieksza od twarzy uznanej za przecietna ;)
Moim zdaniem
Prawda jest taka, ze nie lubie fluidow, ktore sa widoczne ... 
Staram sie nie wygladac  -na swoj wiek -(ha ha ha) a nie ma nic gorszego niz efekt "fluidu wlasnej mamy" czyli takiego, ktory od razu sie widzi na skorze, w porach i zalamaniach. Pojecie "my mum make up" jest dokladnie czyms, czego zawsze bede chciala unikac! Nie wiem, kto dokladnie wymyslil to okreslenie, ale w 100% oddaje ono cos co jest dosyc powszechnym zjawiskiem wsrod nas - malujacych sie kobiet - szczegolnie tych, ktore nie maja juz 20 paru lat.
Mloda cera - nawet nieidealna, ale pozbawiona wiotczen i zmarszczek bedzie wygladala duzo lepiej niz starsza - i to w kazdy fluidzie. Takie zycie. Tak wiec stosowanie matujacych, gestych i ciezkawych podkladow gdy zaczyna sie grac w lidze 3, 4 lub 5 to wielkie NIE.
Zdrowa i mloda skora, to skora ktora z zalozenia nie potrzebuje podkladu..i do takie "efektu" wlasnie daze w swoim make upie.
Maybelline Dream Wonder Nude daje mi efekt "mojej cery tylko lepszej" i za to sie polubilismy.
Producent poleca nakladania fluidu palcami -  i tu zdecydowanie sie zgodze. Beauty Blender po prostu wchlonie to co powinno bylo sie znalezc na naszej twarzy. Pedzelka tez nie polecam gdzyz konsystencja fluidu jest bardzo cienka, wodnista (ale nie oleista). 
Naklada sie go bardzo latwo i naprawde mimo kilku warstw (historie o 3 kroplach wkladamy miedzy bajki) daje efekt cery gladkiej i bliskiej idealowi. Krycie mozna wiec smialo budowac nawet do dosyc mocnego.
Glowne zalety
- konsystencja - dzieki temu, ze jest tak cienka pozwala na uzyskanie efekty airbrush 
- skora wydaje sie duzo bardziej wygladzona, koloryty wyrownany,a jednoczesnie nie ma sie uczucia maski na twarzy
Porownalabym konsystencje do Dior Air - ten jednak jest bardziej widoczny (no i duzo drozszy pewnie ze wzgledu na lepsze skladniki)
- efekt jaki daje po aplikacji - lansowany jak produkt dajacy efekt pudrowy - owszem, ale nie jest to plaski mat. Nic z tych rzeczy. Nazwalabym go satynowy matem. 
- latwosc aplikacji - wylewam pare kropli na dlon i po prostu rozprowadzam na twarzy jak krem nie bojac sie, ze porobia mi sie smugi czy, ze cos, gdzies bedzie nierowno nalozone.
- wlasciwosci kryjace - akurat takie jakie potrzebuje
- cena - przystepna okolo 120-140 koron - w zaleznosci od miejsca
Wady
- pojemnosci - 20 ml to malo jakby na to nie patrzec
- lekki zapach alkoholu - co prawda nie sa to perfumy, jednak uwazam, za minus te alkoholowa won. Znika na cale szczescie zaraz po aplikacji
- Maly wybor kolorow na rynku norweskim 
Dla kogo nie:
- nie nadaje sie dla osob o cerze tlustej. Bedzie po prostu mial za cienka konsystencje i koniec. Producent  poleca go zreszta jako idealny dla cery normalnej. Osoby o cerze tlustej moga byc wiec niezadowolone - i slusznie - nie jest to produkt polecany dla nich.
- nie przypadnie on rowniez do gustu tym, ktorzy lubia czuc podklad na skorze, lubia fluidy bardzo silnie kryjace i matujace.
- raczej nie dla osob z tendencja do przetluszczajacej sie strefy T.
ALE: kilka youtuberek z tlusta badz mieszana cera bardzo poleca Maybelline Dream Wonder Nude i wychwala pod niebosa... Dlatego chyba warto sprawdzic.
Dla kogo tak:
- osoby z cera normalna i normalna - sucha. Sucha tylko w przypadku dobrego zluszczania i nawilzania
- dla tych ktorzy chca miec wygladzona cere i wyrownany koloryt bez poczucia maski, ciezkiego podkladu, tzw tapety czy ktorzy nie przepadaja za standardowym podkladem.
- dla lubiacych formuly lekkie, ale kryjace
- dla dziewczyn, ktore maja juz zmarszczki (podklad sie w nich nie osadza).

Poslugujac sie skala 6 stopniowa moja ostateczna ocena:

  • opakowanie - 4
  • komfort uzycia - 5
  • konsystencja - 6 - idealna dla mnie 
  • wydajnosc - 4
  • efekty po uzyciu - 6
  • zapach - 2
  • cena - 6
Ocena ogolna: 4
Napewno kupie ponownie, szczegolnie teraz gdy zbliza sie lato.

Moj aktualny ranking fluidowy:
1. IOPE klik
2. Dior Star klik
3. Maybelline Dream Wonder Nude

W Norwegii dostepny w: Vita, Vita Exclusive, H&M, Cubus.

Znacie? Jakie opinie ? Z checia poczytam !
Jesli chcecie przeczytac recenzje tego produktu osoby z inna cera niz moja to zapraszam do Karo - jej opinie zawsze czytam  z uwaga.


Dolly :-*



Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

32 komentarze:

  1. Chciałam go kupić, ale właśnie mam przetłuszczającą strefę T, więc zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnowalabym ...poogladaj sobie recenzje na youtyube dziewczy z cera tlusta, bardzo tlusta albo mieszana... wiekszosc z nich zachwala. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy jest juz dostepny w Polsce ...

      Usuń
  3. Nie no skusiłaś mnie, jestem pod wrażeniem. Oglądałam go jak byłam w USA ale wtedy wydawał mi się jakiś taki nie wiedzieć czemu okropny. Może przez to, że te testery były wręcz uglajdane i wszystko się lepiło , brrr... Musiałabym zrobić jeszcze jedno podejście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fajnie wygląda. :) U mnie jeszcze go nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, mimo ze gram w 2 lidze :) to nie powiedzialabym NIGDY ze kobieta +40 to osoba w straszym wieku ;P Tez nie cierpie mocno widocznego podkladu, a najgorsze jest to ze mlode dziewczyny czesto takie wybieraja :/ Ten podklad z Maybelline sadze ze by mi podszedl, tylko u mnie jest czesto problem z odcieniem, bo te drogeryjne nawet najjasniejsze moga byc za ciemne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana poklon bo rozmawiasz wlasnie ze starsza kobieta hahhaha ;) ;) ja mam okropnie jasmna cere i wybralam 10 ivory - jest bardzo jasny. pozdrawiam

      Usuń
  6. Przypomina mi ten fluid Satin Liquid ten samej marki, który kiedyś używałam, ale go wycofali. Też nie lubię widocznych podkładów, więc ten by mi pewnie pasował. Szkoda tylko, że nie ma pompki. Rozwiązanie ze szpatułką jest moim zdaniem najmniej higieniczne z możliwych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiazanie ze szpatulka jest niestety srednio higienivzne, ale pewnie bylo duzo tansze w produkcji niz pompka. On troche chyab przypomina ten Satin Liquid bo nawet w reklamie norweskiej jest napisane ze to cos podobnego.

      Usuń
  7. OMG - w starszym wieku jestem też :D czises
    Ja też lubię efekt "mojej skóry tylko lepszej" hehe dokładnie tak! mam teraz BB Dr G ale coś na lato ziemisty kolor mi daje a ja promieniście chcę wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy w klubie starszych pan :);-) Mam probke 30 jak chcesz

      Usuń
  8. Zaciekawiła mnie Pani tym mazidełkiem. Ja wprawdzie mieszaniec jestem, ale kto wie;-)?

    OdpowiedzUsuń
  9. A jaki masz kolor bo nie widzę na opakowaniu?
    W niemieckim Rossku zaczynał się od 20 i tak jak StellaLily pisze,tester był tak obrzydliwy,rozwarstwiony,że podkład wydawał się wodno-oleisty i nie zachęcał do swatchowania:(

    Ja też lubię efekt "moja lepsza skóra" i szukam dzielnie. Swietny jest bb diora,cc kolastyna (szkoda,ze kolor tylko na lato) a teraz czekam na armanka cc:)
    A tak w ogóle,to ja nie lubię tego satynowego wykończenia tak popularnego ostatnio w podkładach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I BB od Maybeline .Niebieski .Super .

      Usuń
    2. Mam 10 Ivory, CC Kolastyna byl koszmarny - wywalilam :P

      Usuń
    3. Jesli chodzi o BB i CC to one po prostu za malo jednak kryja...moze dlatego jakos nie do konca moge sie przekonac, ale skoro Becia polecasz to zerkne na ten BB. Usciski

      Usuń
  10. Szkoda, że go w PL nie ma, bo chyba byłby dla mnie idealny ( nie mówię tu o byciu nastolatką,bynajmniej ;) , ale może zerknę, czy nie mają go z Niemczech, przy kolejnej wizycie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli wiesz jaki kolor Ci pasuje to moge Ci kupic i przeslac :)

      Usuń
  11. mnie bliżej do Karo, więc nawet się nie porywam póki co, a szkoda, bo też lubię taki efekt, choć większość tego typu produktów nie chce się u mnie trzymać niestety nawet przyzwoicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest, skora skorez nierowna tym niemniej producent sam zaznacza, ze to podklad idealny do cery normalnej..ale roznie moze byc. Mma probke 30 jak chcesz to Ci podesle :-*

      Usuń
    2. 30 - cha dla mnie ciemna, ale jak nie będziesz mieć chętnego na taki odcień to wrzuć do koperty :) z ciekawości zobaczę ile faktycznie wytrzyma na mojej strefie T :) :**

      Usuń
    3. Chyba wrzucilam do przesylki, ktora mam nadzieje lada dzien zawita do Ciebie :-*

      Usuń
  12. Wczoraj kupilam Clinique beyond i jestem z niego mega zadowolona,ale to podklad mocniej kryjacy,a teraz takiego w sumie nie potrzebuje.
    Jak bede w Åhlens to sie przyjrze temu podkladowi,kosztuje grosze.......a na wiosne i lato cos lekkiego by mi sie przydalo.
    Ewa D,Stockholm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa mysle, ze by Ci przypadl do gustu. Kosztuje grosze, a naprawde fajny i na lato bedzie bardzo dobry. Usciski

      Usuń
  13. niestety u mnie sie nie spisal...a szkoda...
    dzuiekuje za linka :*** milo mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest przeznaczony do cery normalnej i tak wlasnie jak pisalam i zreszta sama sie przekonalas na mieszanej bedzie znikal ..szkoda

      Usuń
  14. Kupilam w niemieckim DM. Kupno graniczy z cudem. Udalo mi się zdobyć ostatni 030 sand beige. Lekko opalony, idealny dla mnie na tę porę roku. Do tej pory uzywałam Dior Forever 20 i Star 21. Maybelline wydaje mi się lepszy od Diorków, po 11 godzinach w autokarze, z twarza przylepioną to do szyby, to do poduszki, twarz wygląda dobrze i nie świeci się w strefie T. Także szacunek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwazam ten podklad za moje wielkie odkrycie :) Ciesze sie, ze Ci takze przypadl do gustu. Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)