SZUKAJ

niedziela, 25 stycznia 2015

Ulubiency 2014 - kolorowka

Wybranie kolorowych ulubiencow 2014 roku zajelo mi duzo mniej czasu niz zdecydowanie, ktory z uzywanych przeze mnie produktow pielegnacyjnych zasluguje na wyroznienie.
Mysle, ze powod jest bardzo prostu - po latach eksperymentow make upowych bardziej lub mnie udanych wiem juz dokladnie w czym czuje sie i wygladam dobrze, a co mi po prostu nie sluzy. Zapraszam Was na zapoznanie sie z moja kolorowa gromadka:)
1. Podklad
  • Pharmaceris, 50 SPFm fluid ochronno - korygujacy, kolor 01, ivory, kosc sloniowa
Kupiony w aptece w Polsce. Ma idealny kolor - dokladnie taki sam jak moja skora. Nie widac go chociaz moim zdaniem jest troszke zbyt matowy (lubie tzw healthy glow). Bardzo pielegnujacy (zawiera miedzy innymi kojacy wyciag z lnu oraz wosk pszczeli - bardzo dobry skladnik regenerujacy). Wskazany jest dla osob nawet z najwrazliwsza skora, podrazniona z powodu zabiegow mechanicznych (ja kupilam go po zabiegu laserowym, ktory usunal mi przebarwienia posloneczne). Bardzo go lubie - nie obciaza, nie zatyka porow. Dla kazdego rodzaju skory. Wystepuje w dwoch kolorach: 01. Ivory kosc sloniowa oraz 02 Sand, piaskowy. Bez parabenow. Kosztuje niewiele. Do nabycia w aptekach.
  • IOPE, Air Cushion RX, kolor N21
Pierwszy flirt z kolorowka azjatycka i jakze udany ! Po wiecej zapraszam do posta KLIK

2. Puder
  • Guerlain, Meteorites, Aquarella, Light Revealing Pearls of Powder (Puder rozświetlający w kulkach)
Nie przepada za pudrami, zwykle i nalozone w zbyt duzej ilosci po prostu postarzaja - podoba mi sie zdrowo wygladajaca i rozswietlona cera. To zapewnia mi ten produkt. Daje niesamowicie subtelny otulajacy moja skore woal. Kocham te kulki. Nigdy nie przypuszczalabym, ze bede taka zwolenniczka pudru - a tu prosze. Czytalam kilka negatywnych opinii na temat Aquarella zanim go kupilam - glownie pochodzace od dziewczyn z cera mieszkana i tlusta. No coz - nie wszystko dla wszystkich jak sie okazuje. Przy mojej bardzo jasnej i normalnej cerze ten puder spelnia wszystkie obietnice producenta. No i cala ta elegancka otoczka -  design, zapach. Nic tylko kochac ;) Kulki mozna zobaczyc w tym poscie KLIK
3. Roz
  • Teeez Cosmetics, Be Bloushious, Rosy Glow nr 403
Poznalam go dzieki pudelku Glossybox. Piekny, uniwersalny odcien naturalnego, nieco przydymionego rozu. Bardzo podobny w konsystencji i kolorystyce do rozy MAC. Firma jest holenderska i dosyc znana nie tylko w Holandii. Maja w swojej ofercie bardzo przyzwoite produkty do makijazu, rowniez pedzle.
Kolejnym rozem, po ktory siegalam to Dior Bagatelle - kolor nic to cieply ni zimny - idealny na lato. Na zdjeciu zaraz po kupieniu, ale jest na tyle wydajny, ze pewnie starczy mi na baaradzo dlugo.

4. Brazer
  • Model Co Cosmetics, Bronzing Powder, Shimmer (jest jeszcze wersja matowa)
Kolejne cudo z Glossyboxa - pisalam o nim tutaj KLIK Marka kompletnie pewnie nie znana w Polsce. Wielka szkoda, bo maja rewelacyjne produkty brazujace. Zetknelam sie z nimi kilka lat temu poszukujac samoopalacza, po ktorym nie bylabym zolta albo pomaranczowa. Jesli chcecie osiagnac efekt naturalny i marzy Wam sie owiana brazem skora - zapoznajcie sie z oferta tej australijskiej firmy. Asortyment jest dosyc szeroki i obejmuje takze inne produktu z rodziny make upu - jednak to wlasnie brazery sa gwiazdami. Ten porownalabym do pudru brazujacego La Prairie Cellular Treatment Bronzing Powder (wystepuje tylo w jednym odcieniu) oba w pewny sensie dopasowuja sie do skory. Moim zdaniem pudry brazujace Guerlaina sie nie umywaja - maja jednak zbyt duzo zoltych podtonow w sobie.

5. Rozswietlacz
  • Chanel, Camelia de Plumes, Highlighting Powder
Znalazlam rozswietlaqcz idealny. Polaczenie subtelnego zlota ze srebrem dzieki czemu bedzie pasowal i do chlodnej w odcieniu cery i cieplejszej. W zyciu bym nie przypuszczala, ze bede taka zadowolona. Byl praktycznie nie do zdobycia. Do duzej drogerii w Oslo trafilo 5 sztuk ! Paranoja. Probowalam raz w sklepie i to tylko na dloni - wiedzialam jednak od razu, ze to jest to. Stosuje dosyc czesto. Podejrzewam, ze bedzie ze mna bardzo dlugo bo zuzycia praktycznie nie widac.

6. Cienie do powiek
  • Guerlain Écrin 6 Couleurs Eyeshadow Palette, nr 2  Place Vendome
Jest to zdecydowanie paleta doskonala. Kolory, pigmentacja, design, trwalosc. Nic sie nie osypuje, nie roluje czy nie zbiera w zalamaniu powieki. Niestety paletka upadla mi z duzej wysokosci i sie nieco polamala. 


7. Maskara
  • Loreal, Volume Million Lashes, So Couture, kolor czarny
Jedna z najwiekszych niespodzianek ubieglego roku. Jak do tej pory maskary tej firmy nie zajmowaly w moim rankingu wysokich pozycji - glownie ze wzgledu naszybkie wysychanie w pojemniczku. Nie lubilam takze silikonowych szczoteczek - moze i rozdzielaja rzesy, ale zdecydowanie nie moga konkurowac ze standardowymi szczoteczkami jesli chodzi o dodanie rzesom objetosci i grubosci. So Couture ma silikonowa szczoteczke - moja pierwsza, ktora moge smialo wychwalac pod niebiosa, zreszta jak caly tusz. Idealnie rozdziela rzesy, nie skleja, nie obsypuje sie, nie wysycha po 3 tygodniach uzytkowania. Konsystencja bardzo dobra, kolor intensywnie czarny. Pachnie. Bardzo ladnie choc nienachalnie - przypomina mi tym Doll Eyes Lancome.
Jestem zdecydowanie na tak. Kosztuje u nas w promocji w H&M czy Cubusie 99 koron (okolo 48 pln). Moze konkurowac z wyzsza, selektywna polka. Bez mrugniecia okiem. Polecam !
8. Kredka do powiek
  • Estee Lauder, Double Wear, Stay In Place, kolor 04 black plum (czarna sliwka)
Najlepsza. Uzywam od lat - zawsze mam u siebie w kosmetyczce czarna, w ostatnich latach dolaczyly do niej Black Plum i ciemny granat. Mam ochote na wiecej. Trwalosc niesamowita, kremowa konsystencja, szeroka gama kolorow. Mozna z powodzeniem stosowac na linii wodnej bez obawy, ze zniknie po paru minutach lub podrazni oko.
  • MAC, Velvetone, Eyebrows, czarna
Cieniutka, wykrecana kredka oryginalnie przeznaczona do brwi. Ja stosuje ja jednak jako cieniutki eyeliner tuz nad linia rzes czy prawie w lini rzes zarowno gornych jak i dolnych. Optycznie je zageszcza dajac wrazenie, ze jest ich wiecej i sa grubsze. Ot taki moj maly makijazowy trick ;) 
Czesto to wlasnie ta kredka i maskara stanowia o moim makijazu oka. Ujednolicona, zdrowo wygladajca cera i tylko mocny akcent na ustach. 

9. Kredka do brwi, wax do brwi
  • Shisheido, Natural Eyebrow Pencil, kolor GY 901, grafitowy 
Jako naturalnej brunetce bylo mi zwykle bardzo trudno znalezc produkt do podkreslenia brwi. Rynek zalany jest wrecz wszelkiej masci brazami... ciezko jednak kupic cos co nie jest ani kruczo czarne, ani zbyt cieple w odcieniu. Udalo mi sie to kilka lat temu i jestem mojemu odkryciu wierna do dzis. Co prawda wolalabym, aby zamiast tego skosnego pedzelka na koncu kredka zakoczona byla szczoteczka, ale i tak wielkie brawa dla marki Shisheido za pomyslenie o nas naturlanych, grafitowych brunetkach, ktore chca delikatnie i w naturlany sposob podkreslic swoje brwi. Kolor jest o ton jasniejszy od mojego koloru wlosow  (zgodnie z zasada natural beauty look - brwi powinny byc o ton jasniesze - ale sa rozne szkoly jak wiadomo i kazdy ma tez swoja wlasna wizje make upu i tego w czym mu dobrze i w czym czuje sie komfortowo). Na co dzien wybieram naturalne podkreslenie brwi, na wieczor czasem pokusze sie o lekkie ich przyciemienie matowym cieniem w odcieniu ciemnej szarosci.
Ostatnio kusi mnie pomada Anastasia BH... zobaczymy czy ulegne ;)
  • Sumita Beauty, Brow Set, Clear Brow Wax
Jeden z fantow z norweskiego Glossyboxa. Bezbarwny woks w kredce. Potrafi w skuteczny sposob ujarzmic moje brwi. Uzywam praktycznie codziennie.

10. Szminka i konturowka
  • Yves Saint Laurent, Rouge Pur Couture, nr 42
Przepiekny, stonowany kolor przydymionej wisni. To juz kolejny egzemplarz tej pomadki. Pachnie bialym winem - szkoda, ze tak nie smakuje. 
  • Celia, pomadka - blyszczyk nr 503
Mam ich kilka i zecydowanie zasluguje na post na blogasku. Bardzo przyjemna konsystencja, pielegnuje i odzywia nadajac wargom polysk. 
  • Bellapierre Cosmetics, Ruby
Szminka odkryta dzieki pudelku Glossybox. Niesamowicie kremowa, dobrze napigmentowana. Klasyczna czerwien. Pachnie Vibovitem (ach ktos to jeszcze pamieta?) Bardzo ja lubie, na tyle ze moja dotychczasowa czerwona szminka Bobbi Brown Red Carper lezy od miesiecy nietknieta. Z pewnoscia kupie kolejne. Tutaj o niej pisalam KLIK
  • MAC, Lip Pencil, kolor Roar
Stosuje czasami na prawie cale usta i pokrywam je pozniej tylko zwykla pomadka ochronna. 

11. Korektor
  • Catrice Cosmetics, Camouflage Cream, 010 Ivory
Rewelacyjny korektor za niewysoka cene. Absolutnie nie do stosowania pod oczy. Pod oczy w ogole nie powinno sie stosowac tego typu produktow - sa za ciezkie i zbyt kryjace. Na mojej normalnej skorze sprawdza sie idealnie. Dobrze kryje, nie sciera sie i nie splywa. Stosuje punktowo.
 12. Blyszczyk
  • Make Up Mekka, Super Shiny Lipgloss, Rock Candy
Norweska marka, od niedawna na rynku. Majaca zdaje sie ambicje bycia skandynawskim MAC em lub chociazbym Inglotem. Trafilam na ich prodykty przez zupelny przypadek - i bardzo sie z tego powodu ciesze. Te blyszczyko - budynie maja przede wszystkim bardzo mile i konsystencje i smak - jak slodki budyn. Mam nadzieje, ze nie szkodza na zoladek poniewaz bardzo czesto je zlizuje ;)
Zdecydowanie lepsze niz Clarins Instant Light (podobny produkt - takze budyniowy, duzo mniej pielegnujacy i mnie "smaczny". Wystepuje poza tym tylko w dwoch kolorach i kosztuje wiecej. Po co przeplacac?). Make Up Mekka Rock Candy jest ze mna codziennie. Chroni moje usta i daje mi mozliwosc slodkiego grzeszku bez kalorii. Wystepuje w kilku odcieniach. Do nabycia w Oslo lub na stronie internetowej. Kosztuje okolo 80 kr (40 pln)
  • Dior Lip Maximizer Collagen Active
Produkt powszechnie znany i lubiany. U mnie zdecydowany faworyt i to caloroczny. Daje piekna tafle na ustach, bardzo dobrze pielegnuje i regeneruje usta (czesto stosuje jako kuracje na noc - zdecydowanie przebija opiewany balsam do ust Nuxe - o tym w rozczarowaniach roku juz niebawem...;) Uwielbiam delikatny aromat waniliowo mietowy tego blyszczyka. Zawiera kolagen, ale jesli myslicie, ze powiekszy Wam usta to od razu musze Was rozczarowac ;) Usta powieksza jedynie optycznie.

13. Lakier do paznokci
  • Chyba dla nikogo nie bedzie to zaskoczeniem, ze jako ulubiencow w tej grupie przedstawiam lakiery marki Essie:
Watermelon  - nazwa nieco mylaca, jako ze do arbuza to mu jednak daleko ;) Intensywny fuksjowy roz - zdecydowany i bardzo swiezy.
Luxedo - czarna wisnia. Bardzo lubie ciemne lakiery zarowno na paznokciach u stop jak i dloni. Czarny jest jednak zbyt oczywisty i jakis taki bardzo... nastolatkowy (?) Stawiam na cos bardziej finezyjnego. Aksamitny i seksowny Luxedo.
Mint Candy Apple - radosnie mietowy. Troche jak mietowe lody z bita smietana. Swiezy i bardzo letni - nieodzowny podczas upalnych wakacji.


Znacie ktorys z tych kosmetykow? Lubicie ? 

Pozdrawiam




Dolly



Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170).

71 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jestem mocno zdziwiona,ze Pharmaceris Ci podszedł z kolorem bo Eriska robi ciemne kolory swoich fluidow. Ja miałam kryjący z tej serii,w ciązy stosowałam ale za mocny był dla mnie.Nie pamiętam swojego odcienia.
    Ten tusz muszę w jakies dobrej cenie kupic kiedys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo jasny kolor. Bylby za jasny dla Ciebie. Ja nigdy wczesniej nie mialam fluidu tej firmy. Kupilam bo wiedzialam, ze ma wyciag z lnu i potrzebowalam czegos po zabiegu laserowym. Bardzo mi przypadl do gustu. Bylby idealny jeszcze gdyby nie byl taki matowy.

      Usuń
  3. Essie kocham <3 dla mnie to naprawde rewelacyjne lakiery <3
    Zbieram sie na posta zeby moj zbior przedsttawic , niebedzie latwo bo juz mam ich ponad 100 sztuk ;D
    Dior Lip Maximizer musze wreszcie sobie kupic a paletka Guerlain jest piekna!
    Mam tez paletki Guerlain i bardzo je sobie chwale <3
    Super podsumowanie :))))
    Buziaki :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana :-*** Dior Lip Maximizer kocham po prostu ! Buziaki

      Usuń
  4. Ja zakrywam kamuflażem Catrice zasinienia w kącikach oczu i świetnie mi się sprawdza. Fakt, że nakładam go ostrożnie, ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przepadku dalo by to koszmarny efekt. Ja pod oczy polecam lzejsze korektory, chyba ze jest sie mlodym ;)

      Usuń
  5. Aquarella jest swietna, ja mam mieszana cere i moja opinia byla bardzo celujaca:) A kto mial negatywnaz mieszancow?
    Essiaki piekne jak landrynki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka blogerek skandynawskich i polskich vlogerek.

      Usuń
    2. A ktore z polskich? Chetnie podczytam

      Usuń
  6. Fajne podsumowanie 😄 mam pare z Twoich kosmetykow i rowniez sobie je cenie 👍 zaciekawil mnie miamowicie tusz do rzes loreal, moj Mac juz wysycha i czas cos nowego kupic...moze wlasnie ten loreal...? Buzka 😘😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia polecam Ci ten tusz ! Naprawde jest bardzo dobry. Buziaki

      Usuń
  7. Nie byłam w stanie wybrać kolorówki. Może jeszcze spróbuję :))) wybrałaś moje ulubione kolory essie :) muszę odpalić maximizer z diora, jak tak zachwalasz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez niego moje zycie byłoby puste ha ha ha

      Usuń
  8. Widze sporo ulubiencow z Glossyboxa, tez uwazam ze sa wyjatkowe np szminka z Bella Pierre czy Model Co Cosmetics, Bronzing Powder i bezbarwny woks w kredce :) Na pewno je kiedys kupie. Znam i lubie tez jak wiesz rozswietlacz Camelia chanela, Dior Bagatelle i Lip Maximizer. Mam wielka ochote wyprobowac podklad w poduszce ale jak na razie jestem bardzo zadowolona z podkladu w pudrze chanela i bazy rozswietlajacej. Oba produkty sa dla mnie fantastyczne i sa moimi ulubiencami 2014 roku razem z rozswietlaczem oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podklady w poduszce za rozne i dla roznych cer przeznaczone. Ta, ktora ja mam mysle, ze by Cie nie posluzyla bo by normalnie splywala z Twojej cery. No te nasze Glossyboxy suma sumarum sa warte swojej ceny. Tyle roznych nowosci :) buziaki

      Usuń
  9. Zapomnialam wspomniec o slynnej meteorytach, Aquarella, tez je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aquarella to jest to - daje piekna poswiate na skorze.

      Usuń
  10. Ta czerwien BellaPierre wyglada pieknie!
    Choc paznokcie rzadko maluje, po Essie siegam najczesciej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubie te firme - BellaPierre.. szkoda ze u nas nie jest do dostania.. ale wysylaja za granice. Essie to moja ukochana marka lakierow :)

      Usuń
  11. Essie musze zakupić ( jakikolwiek) a mascare z Loerala mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie mozna kupic w pormocjach w Superpharma :)

      Usuń
  12. znam i uwielbiam essie i Celię <3
    na resztę pewnie też kiedyś przyjedzie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celia jest zupelnie niedoceniona ..moim zdaniem te pomadko blyszczyki sa duzo lepsze niz Chanela czy Diora, buziaki

      Usuń
  13. Miałam Loreal, Volume Million Lashes, So Couture, kolor czarny i byłam z niego zadowolona. Chanel rozjaśniacza nie dostałam u siebie w sklepie :(
    essie znam z opowiadań i min z Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Chanel jest limitka i dosyc trudna do dostania z tego co wiem, szczegolniew mniejszych miaastach. Essie niedlugo po raz kolejny w rozdaniu u mnie na instagramie - czatuj :) buziaki

      Usuń
  14. super ulubiency! essie mint candy apple kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kocham ten kolor ! Co ciekawe jak sie tylko pojawil to nie moglam sie do niego przekonac dopiero pozniej mi sie spodobal i tak zostal moim letnim ulubiencem.

      Usuń
  15. oj essie luxedo wygląda wspaniale:) chętnie go zakupię przy najbliższej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tusz mam na oku.Kupie na 100 %

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry jest - duzo lepszy moim zdaniem od niejednego z wysokiej polki

      Usuń
    2. Ciekawa jestem jak Tobie podejdzie :)

      Usuń
  17. Wspaniały zestaw ;)
    Tak jak i ty uwielbiam Aquarella i tusz L'Oreal ;)
    A rozświetlcza Chanel bardzo zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanel jest jedynym rozswietlaczem, ktory wyglada na mnie ladnie :)

      Usuń
  18. Poza Essiakami nie znam nic z Twoich ulubieńców ;) Tusze z L'Oreala uwielbiam, ale tego akurat nie miałam. Muszę się wziąć za siebie i również zrobić taki post, choć u mnie pewnie będzie max.5 pozycji :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz taki post - fajnie sie takie posty czyta :)

      Usuń
  19. Swego czasu bardzo często sięgałam po podkład Pharmaceris, ale w wersji kryjacej. Nie znam tego z filtrem, ale z ciekowosci przetestję kolory przy najblizszej okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest bardzo dobry. Spelnia wszystkie obietnice producenta.

      Usuń
  20. ja mam rozświetlacz Chanel kupiony w styczniu 2013, używam go codziennie a denka jeszcze nie ma:) Twój na pewno Ci baaardzo długo posłuży:)

    Aquarella ma piękne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajac mnie to zdecydowanie - ja uzywam go bardzo subtelnie - moze latem bedzie czesciej w uzyciu. Aquarella jest cudowna chociaz kruszy sie dosyc mocno - chyba wiecej niz inne kulki tej marki.

      Usuń
  21. Jak widać na przykładzie kulek warto samemu próbować kosmetyków, bo to że u kogoś się nie sprawdzi wcale nie oznacza, że kosmetyk jest do niczego ;) Tusz loreal uwielbiam i uważam, że jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie :) Bardzo duzo zalezy od kondycji skory i rodzaju cery. Dlatego zawsze pisza o podkladach, pudrach czy pielegnacji zaznaczam, ze mam cere gladka, bezproblemowa, normalna. Buziaki :) Co do maskary to zdecydoanie jeden z najlepszych tuszy do rzes na rynku srednio wysokiej polki.

      Usuń
  22. Ładna gromadka, tylko dziwi mnie że nie ma podkładu Star :D ale pewnie zdetronizował do Iope.
    Essiaki też wielbię i mam bardzo mało innych firm. Muszę się bliżej przyjrzeć polecanej przez Ciebie maskarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie odkryla IOPE to Star bylby zdecydowana gwiazda ;)Maskare bardzo polecam ! ponoc pachnie kakao hehe

      Usuń
  23. kulaski kocham, choć mam wersję klasyczną, starą. Tak samo miłością ogromną Essiaki darzę :)
    zainteresowałaś mnie za to mocno i aż muszę obejrzeć Estee Lauder, Double Wear, Stay In Place - na linii wodnej szybciutko mi wszystko znika a i często właśnie podrażnia i zaraz łzawię i sama pandę sobie funduję pod okiem ;p
    przepiękne kolory Bellapierre i YSL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam te kredki Estee Lauder. Szczegolnie na linie wodna. Pozdrawiam

      Usuń
  24. Meteoryty odkryłam w ubiegłym roku i teraz się zastanawiam jak ja mogłam bez nich żyć? ;) Kusi mnie Lip Maximizer. I zazdroszczę rozświetlacza z Chanel - piękny. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o zdobycze z Glossy, to w sumie prócz szminki polubiłam to samo. :) Dodałabym jeszcze róż od SoSusan, ale w sumie to było tak bardzo pod koniec roku, że ciężko powiedzieć, że to ulubieniec roku.

      Usuń
    2. Lip Maximizer Diora to dla nie produkt kultowy. Nie wyobrazam sobie zycia bez niego ;)
      Jesli chodzi o Glossybox to lubie takze inne produkty, ale te najbardziej wpadly mi w oko. Zgadzam sie, ze roz SoSusan jest takze bardzo dobry. Pozdrawiam

      Usuń
  25. Piękności :) Zaciekawiłaś mnie tym podkładem Pharmaceris. Nie miałam tej wersji, a jeszcze niedawno moim ulubieńcem był ich podkład nawilżający (daje mokry efekt). Cenię sobie ich podkłady właśnie za jasny odcień - 01 jest i dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tutaj jest nieco bardziej matujacy, bardzo go poolubilam - za pielegnacje i kolor, ktory i dla mnie jest idealny!

      Usuń
  26. O matko ile genialnych kosmetyków! Essie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. No to widze juz kilka rzeczy ktore koniecznie musze miec :D W tym kulaski od Guerlain :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja pamietam jak pachnie Vibovit :)) , a nawet jak smakuje :)Baaardzo podoba mi sie kolor rozo Diorka.Tez przypadkiem trafilam na produkty Mekaup mekka i kupilam zestaw pedzelkow do oczu 5 szt. za..... 100 kr:),regularna cena 395 kr!Polecam, sa bardzo fajne.Mialam ochote na blyszczczyk,ale nie kupilam i zaluje .Mam Camelie Chanel i jestem zadowolona,a kupilam bez problemu w Drammen ,w Kicks i wcale nie zdziwilabym sie gdyby tam jeszcze jakas zapodziala sie :)W tym tygodniu byla juz "poduszka" Lancome i byly totalne pustki w Kicsie.Koniecznie musze zerknac na maskare Loreal,bo mnie zaciekawilas.Pozdrawiam z Drammen:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea Vibovit bardzo mi bliski sercu - wylizywalam z torebeczki ha ha ha ach jakie dobre czasy ;) Ten roz Diorka ma kolor powiedzialabym uniwersalny bo pasujacy zarowno blondynkom jak i brunetkom. Bede sie musiala przyjrzec tym pendzelkom. Blyszczyki bardzo lubie i polecam. Mowisz, ze Chanel latwo dostac ? W Oslo bylo wykupione na pniu. Poduszki Lancoma nie widzialam jeszcze, ale podobno bez rewelacji.. Buziaki

      Usuń
  29. Wpisując się w trend "koment za koment" zostawiam komentarz :D
    A serio to połowy z tych produktów nie znam. Mówisz, że ten tusz LOréal dobry? Może obadam zatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego trendu..;) Pisze komenty tam gdzie mam ochote ha ha Tusz bardzo zacny Krzyklo. Uwazam, ze duzo lepszy do Dioraskowych, ktore sa tepo - suche juz po 4 tygodniach od uzycia. Buziaki

      Usuń
  30. Zdecydowanie podpisuję się pod Essie. Po moim szale na lakiery Dior i Chanel wróciłam z podkulonym do Essie. Trwałość na moich paznokciach nie do porównania.
    Tak samo uwielbiam też kulki Guerlain, ale mam jeszcze w tej starej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo - po kilku latach szaleństw wracam do Essie i jednak uwazam, ze przebijają wszystkie inne ;)

      Usuń
  31. No a mnie Loreal, Volume Million Lashes nie zachwycił. Tak mi skubaniec zaklajstrował oko, że po pierwszym użyciu oddałam siostrze. On jest chyba dla tych, co lubią mieć efekt po pierwszej warstwie podczas gdy ja lubię sobie szczoteczką popracować :)
    Z kredek EL polecam jeszcze zieleń (o ile zielenie lubisz). Fajna była też ta intensywnie turkusowa z wiosennej lub letniej limitki (chyba 2 lata temu). Do tej pory żałuję, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten SC daje od razu volum za jednym pociagnieciem - ja nie lubie spedzac za duzo czasu - zwykle nakladam jednak dwie warstwy. Dla mnie jest idealny - uwielbiam fakt, ze jest naprawde czarny.
      Musze zerknac na te zielenie - dzieki za cynk :)

      Usuń
  32. Mi się najbardziej spodobał Dior Bagatelle, kolor przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super produkty wybralas do ulubiencow :) Uwielbiam meteorytki :) Mam jedne i na pewno skusze sie na wiecej (bo kusi mnie prasowana wersja :))

    OdpowiedzUsuń
  34. essie to nieustające love u mnie; jezeli chodzi o guerlain to mam kulki wersję na rynek azjatycki i myślę że jak się skończą (po 6 latach już blisko :D) to kupię kolejne też na rynek azjatycki; z pharmaceris mam podkład intensywnie kryjący, okolo 01, ale obecnie dla mnie za ciężki więc lezy i czeka na gorsze czasu :D jeżeli chodzi o korektor pod slepia to kocham HR magic :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)