SZUKAJ

środa, 3 grudnia 2014

Norweski Swiateczny Glossybox - 2014 - listopad 2014

W tym roku Glossybox postawil na swieta na rozowo i obdarowal mnie pudelkiem 
Christmas in Pink
Zobaczcie co sie nim znalazlo.

1. Bangerhead Professional Fresh Me up ! Dry Shampoo
Czyli suchy szampon ze Szwecji. Przeznaczony do kazdego rodzaju wlosow. Radosc uzytkowania tego produktu mozna sobie zapewnic za 129 kr (ok 65 zl) za 200 ml.
Otrzymalam oryginalny produkt.
Mialam niemaly problem zeby go otworzyc. Zakretka siedziala bowiem niesamowicie ciasno. Mimo bardzo ladnej szaty graficznej z pewnoscia sie do niego nie przekonam - po zastosowaniu pomimo wyczesania moje wlosy staly sie bardzo matowe i wygladaja jakby posiwialy hyhy. Nie odpowiada mi rowniez zapach. Mysle, ze dla blondynek bedzie duzo bardziej odpowiedni, szczegolnie jesli polubia jego zapach. Jedyny plus to fakt, ze fajnie odbija wlosy od nasady (zwykle dlatego uzywam suche szampony).

2. Loccitane Shea Butter Hand Cream
Znany na rynku krem do rak, zawierajacy 20% masla shea. Oryginalny produkt kosztuje 199 kr (okolo 100 pln) za 150 ml. Otrzymalam 10 ml.
Krem sam w sobie bardzo sobie chwale i kupuje od czasu do czasu. Wielkosc probki jednak jest lekkim zartem gdyz starczy mi pewnie na 3 razy. No ale dobre i to :)

3. Model Co More Brows, Eyebrow Thickening Gel
Fiber zel do brwi, ktory ma pomoc w ich optycznym zageszczeniu i formowaniu. Oryginalny produkt kosztuje 179 kr (okolo 90 pln) za 3,5 ml
Otrzymalam wielkosc oryginalna.
Bardzo lubie marke Model Co. Brazer (bronzer) - juz sama nie wiem, ktora forma jest poprawna w jezyku polskim..) z tej firmy przebija slynne Guerlainy ...
Mialam wiec spore oczekiwania co do tego produktu, tym bardziej, ze jak do tej pory nie znalazlam jeszcze idealu do moich brwi...No wiec powiem szczerze, ze jestem pod wrazeniem koloru - bylam pewna, ze bedzie za jasny - a tu akuku niespodzianka. Mysle jednak, ze nadal faworytem bedzie kredka Shisheido i przezroczysty zel do brwi z Anastasia BH...

4. Make up Store Lipgloss Wand
Blyszczyk do ust, znanej u nas szwedzkiej marki. Bardzo lubie ich lakiery do paznokci, produkty do ust, cienie i pigmenty. Produkt zawiera witamine E i olejek jojoba - jest dzieki temu takze pielegnacyjny. 
Otrzymalam wielkosc oryginalna, kosztuje 150 kr (okolo 80 pln) w pieknym kolorze Peony.
Akurat tak sie zlozylo, ze mam dokladnie taki sam produkt, wiec ten bedzie prezentem dla kogos na Gwiazdke ;) Blyszczyk daje dobre nawilzenie i piekna tafle na ustach.

5. Hugo Boss Boss Ma Vie Edp 
Spora probka (2 ml) perfum lansowanych w tej chwili na rynku. To kompozycja skladajaca sie z zapachu frezji, rozy, drzewa sandalowego, jasminu i kwiatu kaktusa. Oryginalny produkt 30 ml kosztuje 450 kr (okolo 225 pl)
Niestety kompletnie nie moje klimaty. Z checia komus te probke podaruje, bo na pewno nie zuzyje. Takze zglaszac sie ludziska hyhy

6. Pare znizkowych kuponow.
Szczerze mowiac niczego mi nie urwalo z wrazenia ... Jak na swiateczne pudeleczko to jednak cienko sie Glossybox postaral..Make up Store blyszczyk  jest super i ma sliczny kolor. Reszta taka sobie...

Dobrze, ze zamowilam sobie extra wydanie swiatecznego Glossyboxa - moze wtedy cos mi bardziej w oko wpadnie :)


Pozdrawiam i milej srody !


Dolly


Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

48 komentarzy:

  1. to ja :) to ja chcę :) lubię Bossy, zwłaszcza Nuit
    mikroskopijna ta miniatureczka :)) jeśli lubisz kremy z shea to poczytaj ostatni post u mnie - cena nieporównywalna, teraz za krem z shea z TSSS się zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi adres do siebie - najchetniej na maila. Przeczytam :)

      Usuń
    2. :)) za chwilkę Ci podeślę
      powiedz mi Dolly co Ty na paznokciach masz za cudeńko :) bardzo fajnie to wygląda

      Usuń
    3. To szary lakier z jesiennej kolekcji oraz brokacik z najnowszej Essie - bedzie na blogasku juz niebawem:)

      Usuń
  2. Kremik z l'occitane bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ! swietnie nawilza i sie nie lepi.

      Usuń
  3. Żel ma fajną szczoteczkę:)
    Mi ten zapach po czasie się spodobał na tyle,że myślałam aby dodać go do listy prezentowej ale spojrzałam na to,co mam i otrzeźwiłam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha pewnie masz kilkanascie buteleczek przyznaj sie ?;)

      Usuń
    2. Kilkadziesiąt ale miniaturek bo zbieram takie:) Normalne buteleczki to raptem 4 sztuki:)

      Usuń
  4. żel jak Benefit wygląda :) Reszta całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to taki nie do konca zel - raczej farbka taka.

      Usuń
    2. OK, Bene ma jednak żel, już 3 opakowanie mam :)

      Usuń
  5. No nie powaliło mnie na kolana, chociaż błyszczyk ładny :)
    Ale najbardziej to Twoje paznokcie mi się tu podobają! Co to za brokat? Fajowo to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) To dwa Essie - jeden z jesiennej kolekcji i jeden brokacik z najnowszej - bede o nim pisala juz niebawem :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) to dwa essiaki - Take it outside z jesiennej kolekcji oraz brokatowy z najnowszej (pojawi sie na blogasku niedlugo)

      Usuń
  7. Znam tylko krem nałapkowy .Oni maja super te kremy, ale te ceny ...no bez jaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena powala powiem szczerze..szczegolnie, ze na rynku np polskim jest cala masa roznych innych fajnych kremow za duzo mniesza kwote :)

      Usuń
  8. Znakomita zawartość!
    Żałuję, że nie zamówiłam tego boxa. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełeczko ;) Najbardziej zaintrygował mnie ten suchy szampon. Korzystałam z kilku polskich i żaden mnie nie zadowolił, ciekawa jestem, czy wyższa cena i szwedzka produkcja gwarantuje wyższą jakość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli masz ochote to moge Ci go podarowac. Zostal uzyty raz przeze mnie w celach testowania - jesli masz na niego ochote to podaj swoj adres na mojego maila. :)

      Usuń
  10. L'Occitane starczy Ci na trochę dłużej :) co do bronzera/brązera – obie formy są poprawne (jak jeansy i dżinsy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje.. bardzo lubie ten kremik :) Tez tak myslalam, bronzer jest slowem zapozyczonym.

      Usuń
  11. Najfajniejszy blyszczk :) i w kolor tez trafili :)
    reszta hmmm tka sobie...szkoda
    nie powalil mnie ten box ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Make up store ma super produkty - bardzo lubie te firme. No mnie wlasnie tez nie za bardzo hyhy

      Usuń
  12. Nie urywa, ale jakie masz cudne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. z całego pudelka w oko wpadł mi błyszczyk i Boss :) bo bardzo lubię :)
    co do suchych szampodów to tez nie przepadam, ja uzywam ( naprawdę w awaryjnej sytuacji ) suchy szampon syoss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blyszczyk jest sliczny. Ja uzywam suche szampony zeby odbic wlosy od nasady glowy - bo mam duzo wlosow, ale one sa bardzo ciezkie.

      Usuń
  14. Mi się podoba ta zawartość. Krem do rąk Loccitane mam i bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świątecznie mogli bardziej poszaleć z zapachami - jakiś piernik, sledz czy coś:D:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam sie juz od dawna nad glossy Box , oplaca sie w ogole? Jestem ciekawa czy wszedzie taki sam Box, bo np Box z douglas niemiecki i austriacki, roznia sie, ten austriacki to taki ...biedny...😉 GosiaLka 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale macie te boxy wypasione, zawsze jak czytam te posty to zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie urywa może, ale jest dosyć przyzwoicie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Błyszczyk wydaje się boski! Nie znałam tego suchego szamponu, muszę się za nim rozejrzeć, chociaż cena troszkę straszy. Ale może dla mnie - blondynki sprawdzi się lepiej. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się to pudełko podoba i wszystko bym z przyjemnością zużyła,ale my kobiety już chyba tak mamy,że zawsze nam się pdooba to co dla Nas nie osiągalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście, jak na świąteczny box to szału nie ma.. Ja już nie subskrybuję GlossyBox, znudziło mi się. P.S. Świetne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie będę oryginalna bo widzę, że w komentarzach już się pojawiło - błyszczyk i paznokcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dolly jak tam trzyma się ten błyszczyk Make up Store Lipgloss Wand ? wart kupna? bo otworzono na GCanaria cały sklep tej firmy ( ale jeszcze nie miałam okazji zajrzeć ) i jestem ciekawa czy dobre mają kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  24. U nas byl glossy box podobny.Blyszczyk mialam w kolorze princess,jasno rozowy,landrynkowy.zamiast probki perfum dostalam pilniczek szklany,genialny.Wydaje sie,ze powinny byc wszystkie szklane pilniczki niby takie same,a jednak.....Ten jest g.e.n.i.a.l.n.y!!!
    Ewa D,Stockholm

    OdpowiedzUsuń
  25. W zasadzie nic mnie totalnie nie zauroczyło z tego boxa.
    Ja mam takie problemy o jakich piszesz tyle że z każdym suchym szamponem. Może po prostu one się nie nadają do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się odniosę do kremu do rąk, w moim przypadku każdy droższy niż 20 zł to była porażka ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)