SZUKAJ

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Lekko, latwo i przyjemnie....

Swieta co prawda za nami, ale atmosfera trwa - przynajmniej u nas. Z roznych wzgledow nie jestem w stanie w tej chwili napisac bardziej tresciwego posta. Doszlam wiec do wniosku, ze  zaproponuje Wam w takim razie rozrywke mila (mam nadzieje), lekka i przyjemna.
Bedzie to post  TAG LAKIEROMANIACZKI.
Pomysl sciagnelam od Sprada MakeUp :)
Paznokcie zarowno te gorne ;) jak i dolne maluje od ...ponad 20 lat (ughh jak to brzmi.. ) Mam wiec swoje upodobania, pewne doswiadczenie i ulubiencow. Zaczynamy wiec impreze ;)

 1. Ulubiona marka lakierow
Essie. Za wszystko. Kolorystyke, latwy dostep, cene, jakosc i swietne marketingowe zaplecze. Aboslutnie kupuje cala ideologie - design i generalnie kocham. Nieco mnie jednak pedzelek cienki (profesjonalna wersje). Mam duza wprawe w malowaniu i nigdy nie koryguje (malowanie paznokci u lewej dloni jest tak samo proste jak malowanie prawej lewa). Lata praktyki podejrzewam :)
OPI lubie takze chociaz przyznam, ze czuje sie nieco oniesmielona wielkoscia butelek - nigdy nie udalo mi sie wykonczyc zadnej - troche stresujace jest wyrzucanie polowy, bo nie nadaje sie juz do uzytku...
Jesli chodzi o marki selektywne to wole zdecydowanie Chanel od Diora. YSL mialo kiedys bardzo dobra jakosc. Od dawna nie kupowalam, ale szykuje sie na Pablo Rouge :)
Ostatnio odkrylam Isadore oraz Wibo. Takze marki skandynawskie: Makiash, Make up Store i Make up Mekka.

2. Lakiery brokatowe czy kremowe ?
Zdecydowanie kremowe. Od czasu do czasu pomaluje paznokcie brokatowym (niektore sa cudne). Ostatnio wpadly mi w oko nowe Essiaki z brokatowej edycji zimowej (mam dwa z nich)
Essie Luxeffects.

3. Jak czesto zmieniasz kolor lakieru do paznocki?
Roznie, zalezy od nastroju i czasu jaki posiadam. Bywa, ze jak dorwe sie do jednego koloru to bede nim malowac pare tygodni pod rzad :)

4. Ciemne czy jasne pazurki?
No teraz zdecydowanie ciemnie. Mam za soba lata nudziakowe i french manicure - kiedy to tylko i wylacznie jasne kolory goscily na moich dloniach. Jesli chodzi o stopy - dlugo nosilam permanentny french szczegolnie latem, ale od dobrych kilku lat sa to odcienie czerwieni, az po ciemne burgundy. Aktualnie malinowa hybryda.

5. Jak jest Twoj ulubiony kolor lakieru do paznokci?

Hmm... nie latwo odpowiedziec, bo ma swoich letnich i zimowych ulubiencow. Zreszta to sie zmienia u mnie dosyc czesto. Bardzo lubie latem Watermelon z Essie, ale takze Apple Mint Candy. Zima to czerwienie (A List) i bordo, fiolety i szarosci, a takze tajemnicze, velvetowe ciemne granaty lub prawie czarne wisnie. Luxedo Essie, Wicked Essie.

6. Czy lubisz matowe wykonczenie ?
Nie przepadam, zalezy jaki kolor.

7. Czy jestes fanka frenchu ?

Kiedys jak pisalam uwielbialam. Nadal uwazam, ze dobrze wykonany french na odpowiednich paznokciach jest cudny i bardzo elegancki. Niektore zawody wymagaja delikatnego manicure czy make upu - french na krotkich paznokciach zawsze bedzie wygladal schludnie i elegancko.

8. Za lakierami jakiej marki szczegolnie nie przepadasz ?
Nie znam wszystkich marek, ale nie za bardzo lubie lakiery Rimmel i Diora - nie wiem, jakos szybko u mnie sie scieraja na koncowkach - chociaz przyznam, ze kiedys mialy duzo gorsza jakosc niz teraz. Poprawilo sie. Poza tym nie lubie lakierow, ktore farbuja plytke paznokci.

9. Czy uzywasz lakieru nawierzchniowego ? Jaki jest Twoj ulubiony ?
Uzywam. Nie zawsze, ale jednak. Lubie Essie Good to Go, a teraz poznaje sie z Seche Vite :)

10. Jakie kolory lakieru nigdy lub prawie nigdy nie nosisz ?
Mysle, ze to zolty - kompletnie nie moja bajka. Choc przyznam, ze proby byly.

11. Czy uzywasz preparatow podkladowych? Jesli tak to jakich?
Jesli uzywam to bedzie do odzywka Eveline - przeklinana, dla mnie jednak dobra i mi swietnie sluzaca - pisalam o niej tutaj KLIK

12. Wzorki czy prosty manicure ?

Zdecydowanie prosty, lubie jednak popatrzec na wzorki u innych :)

13. Czy lubisz pekajace lub inne tego typu zamszowe, kawiorowe itd lakiery
Nie. Nie przepadam. Mialam kilka podejsc, jednak nie czuje sie z tym dobrze. Nie moja bajka po prostu.

14. Jakie lakiery znajduja sie aktualnie na Twojej wishliscie ?
Essie A list (jeden z moich faworytow - wlasnie mi sie skonczyl) oraz YSL Rouge Pablo - intrygujacy.

15. Jaki lakier kupilas ostatnio ?
Essie Luxeffect - Summit of Style oraz ten drugi srebrny - Set in Stones. 

16. Lubisz dostawac lakiery w prezencie czy wolisz kupowac sama ?
Lubie dostawac, ale przewaznie kupuje sama.

17. Kiedy zaczelas malowac paznockie?

Kiedy mialam 16 lat i dostalam od babci lakier Elisabeth Arden w  kolorze cielistego bezu :)



Milego poniedzialku ! :)




Dolly 


Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170

43 komentarze:

  1. Ja też lubię Essie najbardziej - tylko te kremowe wersje i zdecydowanie wolę szerszy pędzel, choć wprawy nie mam :/ Moja chciejlista jest chwilowo zamknięta - gdyż, bowiem, ponieważ przed chwilunią właśnie wróciłam z wyprawy, zwieńczonej zakupem Smokin'Hot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój zbiór powstał dopiero w tym roku:) Ja wolę diorkowe lakiery bo łatwiej mi się nimi maluje niż chanelkami,które z kolei mają niezwykłe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanel bardzo lubie za design i kolorystke - niektore kolory sa po prostu zapierajace dech w piersiach !:)

      Usuń
  3. Ja chorowałam na Essie cały rok. Potrafiłam się ich dopatrzeć w każdym poście i każdym zdjęciu na Insta. Nie było dnia żebym nie chciała kupić jakiegoś odcienia:) No i w październiku zamówiłam kostkę z zimowej kolekcji, potem jedna strona, druga, trzecia i na chwilę obecną mam około 30 Essiaków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys zastanawiałam sie co tez ludzie widza w essiakach ,,....teraz sama jestem maniaczka :)

      Usuń
  4. Pojemność OPI to 15ml a Essie 13,5ml także różnica niewielka :P
    Mam uraz do lakierów z półki selektywnej, jeszcze nie kupiłam takiego, który generowałby zadowolenie dlatego niezmiennie kieruję swoje kroki w stronę marek typowo lakierowych. Essie to nie jest moja miłość, ale szaleję za europejskimi pędzelkami. Są I D E A L N E ♥ do tego stopnia, że zostawiam sobie ich pędzelki. Tak, zużyłam kilka buteleczek do cna, co przy kremowych formułach nie jest większym wyzwaniem. W jakiś dziwny sposób te lakiery szybko się kończą :)
    Niby mam wprawę przy malowaniu paznokci, lecz dużo zależy od pędzelka i konsystencji lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no widzisz - mala roznica w pojemnosci, ale w takim razie dla mnie te malutkie pare ml robi roznice ;) jakos nie udalo mi sie calego OPI nigdy zuzyc. Byc moze jest to kwestia kolorw rowniez ? moze do tej pory zaden z OPI nie skradl mojego serca na tyle by go "wykonczyc" ;). Kocham szerokie pedzelki Essie rowniez. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jakoś Essie jeszcze nie mam w swoim zbiorze, a one tak chwalone...póki co mocno mnie nie kuszą ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam i essie i sally hansen i nie do końca potrafię powiedzieć, które lubię bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgap tag i podaj tu pod postem link do Twojego :)

      Usuń
  7. Super TAG <3 kocham lakiery jak wiesz i czytajac pytania mialabym problemy z odpowiedzia ;D
    Essie tez kocham i ton bardzo i mam ogromny sentyment do tych lakierów :) bo mialam zaszczyt poznac osobiscie pania Essie Weingarten i porozmawiac sobie z nia. A wiesz jaki jest jej ulubiony kolor posród wszystkich lakierów Essie ( w USA maja wiecej kolorow ) wlasnie A List! To jej najukoichanszy lakier <3 mam go równiez i jest boski po prostu boski ( to mój lakier na lato na nózki) taki elegancki i zmyslowy <3
    Buziaczki :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) Zazdroszcze Ci :) tak, kolor zdecydowanie idealny na stopy ? buziaki :-***

      Usuń
  8. Super tag :D chyba zgapię paskudnie i sama dam znać co i jak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wklej potem link do Twojego taga tutaj :)

      Usuń
  9. Kurcze, nie widze swojego komentarza :(
    Pisalam w nim tylko, ze tez uwazam czerwień A List za najpiękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ja kocham chociaz inne bardziej malinowe tez kradna moje serce :)

      Usuń
  10. również uwielbiam a list :) tak jak i essiaki, mam ich najwięcej i najlepiej się u mnie trzymają :) mam również OPI troszkę i są zaraz po Essie, dopiero potem reszta ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie OPI to nr 1 a lakierów Diora też nie lubię, mam 1 i nie zachęcił mnie do kupna kolejnych :/ I zgodzę się, że YSL miał kiedyś super lakiery! Teraz nie wiem ale przymierzam się do kupna jakiegoś koloru :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ja tez mysle o nowym YSL. Kiedys one byly nie do zdarcia i trzymaly sie na pazurach wiele dni :)

      Usuń
  12. ja na razie stanęłam na hybrydach i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie hybrydy - sa mega wygodne, jednak mnie zaraz po kilku dniach korci zeby zmienic kolor ;) stosuje hybrydy na stopach i jestem super zadowolona rowniez !

      Usuń
  13. Arden <3 mam sentyment do ich kosmetyków ;) ja nie mam ani jednego Essie ;( i nie lubię ciemnych lakierów ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy teraz sa nadal dostepne lakiery Ardenw duzej gamie kolorystycznej ?

      Usuń
  14. Essie u mnie jakoś średnio,zdecydowanie bardziej wolę Rimmel, a widzę, że u Ciebie jest na odwrót. Moja płytka w ogóle jest jakaś dziwna. Obecnie z braku czasu przerzuciłam się na hybrydy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel sie u mnie nie za bardzo trzyma - lubie go za kolorstyke i design,ale trwalosc w przypadku moich paznokci pozostawia do zyczenia.

      Usuń
  15. Zgłasza się kolejna miłośniczka Essie. Uwielbiam głównie te kremowe i z połyskiem.
    Niestety teraz mam przerwę w malowaniu ciemnymi lakierami. Przy ostatnim mani preparat do usuwania skórek Sally Hansen wyżarł mi dziurę w paznokciu. Powoli goi się i czekam z utęsknieniem, aż całkowicie narośnie mi płytka w tym miejscu. Ale co się strachu najadłam to moje :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ughh!!!?? jakie to preparat? myslisz, ze to przez niego? wspolczuje i zycze aby pazurki szybko sie zregenerowaly !

      Usuń
    2. Dziekuje. Ranka powoli zasklepia sie plytka i wyglada juz bardzo dobrze. Mysle, ze jeszcze tydzien lub dwa i wroce do malowania.
      Tego preparatu uzywam od lat i pierwszy raz cos takiego mi sie przytrafilo. Podejrzewam, ze mialam w tym miejscu ciensza plytke. Preparat splynal i wyzarl dziurke. Teraz juz bardziej uwazam.

      To Instant Cuticle Remover Sally Hansen.

      Usuń
  16. Ja ostatnio z wygodny od września nosze hybrydę też na dłoniach. taaakie to wygodne i mi mutno bo essiaki leżą. A dośc często myśle żeby coś przemalować. Ostatnio nosze szary / prawie biały lub czarny lub czerwony/granatowy. Najbardziej klasyczne, kremowe kolory, pasują do wszystkiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja etz lubie takie kolory - lubie wogole ciemne granaty, szarosci, ale takie wlasnie prawei biale tez :) Hybryda jest bardzo wygodna, ale na dloniac pewnie bym chciala zmienic zaarz - moj problem to bardzo szybko rosnace paznokcie - wiec po tygodniu widoczny jest juz spory odrost.

      Usuń
  17. Świetny tag :) Wspomniany przez Ciebie kilkukrotnie Essie A List towarzyszy mi od września niemal nieprzerwanie :D Za każdym razem jak zabieram się za malowanie paznokci jakoś tak odruchowo sięgam właśnie po ten odcień :) No i w pełni zgadzam się co do frencza: pięknie i elegancko wygląda na krótkich paznokciach. Za to na długich nie mogę go zdzierżyć, kicz i tandeta do kwadratu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A list mysle jest jednym z ulubionych czerwieni Essie. Taki ponadczasowy. Lubie robic tagi wiec jak masz jakies fajne to podrzuc :) pozdrawiam

      Usuń
  18. U mnie nr 1 również Essie. Zdeklasował moje dwie ukochane marki Chanel i Dior. Za kolory, łatwość użycia i za trwałość przede wszystkim. Kolekcja wciąż się rozrasta i nic nie zapowiada, że miałoby się to zmienić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo, zreszta tak jak pisalam wielka fanka Dioraskowych nie bylam nigdy. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie i wzajemnie zycze Ci najlepszego nowego roku :) buziaki z polnocy

      Usuń
  20. Piękna kolekcja. ;) Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)