SZUKAJ

sobota, 1 listopada 2014

Norweski Glossybox - pazdziernik 2014 - Pop Art

Po kilku reklamowych spojlerach i wielu dniach oczekiwania w koncu wpadlo do mojej skrzynki pocztowej pudeleczko Glossybox -pazdziernikowe - co by nie bylo watpliwosci :P
Pudelko inspirowane sztuka pop artowego artysty Andiego Warhola.
Nie rozumiem  marketingowej polityki Glossyboxa.. bo wydaje mi sie, ze pudelko na konkretny miesiac powinno sie pojawiac na jego poczatku, a nie koncu..no ale coz...


Oto co znalazlo sie w fajnym, pop artowskim pudelku w tym miesiacu:

1. Make Up Store - Cybershadow
Mocno sprasowany i napigmentowany, ale rowniez kremowy cien do powiek. Kolor jest baaardzo pop artowski - jak widac na zalaczonym obrazku. Otrzymalam wielkosc  2 gramow, produkt oryginalny kosztuje 135 kr czyli okolo 70 pln

Marka Make Up Store jest bardzo znana w Skandynawii. Sprzedawane jako tzw, wyzsza polka w sieci drogerii Kicks. Przyznam, ze gdyby nie kolor to na pewno zostawilabym sobie ten produkt, bo ich cienie sa naprawde bardzo dobrej jakosci ! Mozna je uzywac takze na mokro jak eyeliner.
Oddam w dobre rece :) Mysle, ze niektore z Was z checia go uzyje. Zasada - kto pierwszy ten lepszy :)
2. Rituals Foaming Shower Gel Sensation "Yogi Flow"
Cudowna, gesta pianka do mycia, zawierajaca ayurwedyjskie skladniki takie jak nawilzajacy olejek z migdalow czy wyciag z indyjskiej rozy. Otrzymalam wielkosc oryginalna - 200 ml kosztujaca 85 kr czyli okolo 42 pln
Jest to moj pierwszy produkt tej marki. Tak, tak ;) Nie wiem jak sie ostalam, bo caly internet zalewaja cudownosci Rituals.
Nasza kochana Irenka (jej blog to: Beauty Addiction - niestety nie wiem dlaczego, ale przestala pisac ...jest jednak aktywna na instagramie:) podarowala mi wspaniale probki Rituals i pewnie dzieki temu skusze sie na balsam do ciala bo ma idealna konsystencje.
Jestem z pianki Yogi Flow bardzo zadowolona - juz po dwoch uzyciach i z pewnoscia bede chciala sprobowac innych aromatow.

3. Lollipops Paris Make Up Eye Pencil " Goodbye Moon"
Bardzo fajna, wykrecana, czarna kredka do powiek. Daje sie nie narysowac zarowno cienkie jak i grubsze kreski. Swietna kremowa konsystencja, a co najwazniesze trzyma sie idealnie ! Wow ! Jestem naprawde zaskoczona trwaloscia. Udany design. Otrzymalam produkt oryginalny, za 129 kr czyli okolo 60 pln
4. SoSusan Cosmetics Universal Blush
Roz dopasowujacy sie do odcienia skory. Bardzo mila, lekko kremowa konsystencja  - latwo sie aplikuje i ma bardzo dobra pigmentacje. Zawiera skladniki nawilzajace i pielegnujace. Otrzymalam produkt oryginalny, 4 gr, kosztujacy 199 kr czyli okolo 100 pln
Kocham ten produkt ! Zdecydowanie jeden z moich ulubiencow tego wydania Glossyboxa :)
Powiedzialaby, ze jest to bardziej rozo - rozswietlacz - odcien chlodnawy, ale no wlasnie..podejrzewam, ze na cieplych cerach takze bedzie prezentowal sie bardzo dobrze.
Marke SoSusan znam od jakiegos czasu. Podoba mi sie, ze ich produty pozbawione sa olejkow mineralnych, perfum i nie sa testowane na zwierzetach.
Kocham ten kolor i przyznam, ze dawno nie mialam tak dobrego zdania o czymsc co daje jakby nie bylo polysk. Na zdjeciach trudno uchwycic jego urode..moim zdaniem rozswietlenie jest duzo subtelniejsze niz sugeruja to zdjecia...
5. Nails Inc Nail Polish "Brook Street"
Lakier do paznokci kultowej firmy. Otrzymalam 4 ml buteleczke w kolorze rozu. Oryginalny produkt - 10 ml kosztuje 140 kr czyli okolo 70 pln.

Przyznam szczerze, ze to mala skucha i rozczarowanie bo dokladnie taki sam produkt znalazl sie w pudeleczku z lipca 2013.


Podsumowujac - jestem zadowolona z zawartosci - dostalam 3 produkty, ktore zdecydowanie bede uzywac :) 
Cien zostalby u mnie gdyby nie jego kolor...jestem dosc pop art, ale chyba nie az tak ha ha ;)


A Wam cos wpadlo w oko? Jakie produkty Rituals polecacie? Jestem dosyc zielona jesli chodzi o te marke i z checia zdam sie na Wasze rekomendacje.



Pozdrawiam Was serdecznie i zycze kolorowego i cieplego listopada


Dolly


Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

75 komentarzy:

  1. jaaaa fajne te pudła u Was :D
    ja bym tam taką żółć przytuliła do serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowisz masz hyhy - podaj mi swoj adres na priva !

      Usuń
  2. Ten rozo-rozswietlacz najmocniej wpadl mi w oko, ajjjjj pouzywalabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie bardzo wydajny - na jak długo moze starczyć? Orientujesz sie?

      Usuń
  4. Pudeleczko i tym razem pozytywnie zaskoczylo. Roz nr 1 kolejnym ulubiencem, po bronzerze z Model co, szminkach z bella pierre i oczywiscie peelingu z Juice Beauty Green Apple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te same typy u mnie :)) Bardzo mi sie spodobala tez ta kredka - super jakosc - i jak sie trzyma !

      Usuń
    2. Mowisz, jeszcze nie uzywalam ale juz za sam wyglad ( wzorek) zaslguje na uwage :)))

      Usuń
    3. Hihi :):) dokładnie ...spróbuj bo naprawde jest fajna

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tez sie zachwycilam tym różo rozswietlaczem

      Usuń
  6. Aj czekałam na tego posta :) juz od rana zaglądam :) hih
    Pudełko wizualnie rewelacyjnie :) źółty cien super, ale nie dla mnie :) z chęcią co bym wyprobowała z tego pudełka to pianka do mycia twarzy i rozświetlacz.
    A lakier do paznokci ? hm firma dobra. I taką samą sytuacje miałam w pl glossy, że raz dostałam podobny lakier i 3 miesiace później znowu ten sam :/
    Pozdrawiam i spokojnej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No i sie doczekałas. Nie wiem dlaczego oni wkładają do tych pudelek to samo co jakis czas..miłej niedzieli :))

      Usuń
  7. Mm tę piankę z Rituals i ją u w i e l b i a m ! ♥ Dawkuję ją sobie mocno, używam raz lub dwa w miesiącu ;) Działa bosko, pachnie bosko, a pianka, jaką wytwarza, jest niebiańska :)))
    Całe pudełko całkiem ajnie wygląda, jakby w PL dawali Rituals, to znów zaczęłabym zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bym wtedy zaczęła zamawiać pudełeczkka :D
      Choć raz się mocno zastanawiałam nad Shinyboxem, bo był po 29 zł z fajną zawartością - dla samego Organiaue się opłacało zamówić :D

      Usuń
    2. Jestem zaskoczona E to pudełko takie fajne w sumie w tym miesiącu :);)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się pudełko, jedynie cień podobnie jak Ty puściłabym w świat - nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko samo w sobie naprawde mnie zaskoczyło i jakością i fajnym designem :)

      Usuń
  9. Jezu jakie cudowne pudełko! A na rituals sie slinie jak szczerbaty na suchary!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudło fajne :) to moje pierwsze rituals i jak na razie jestem bardzo na tak :)

      Usuń
  10. Piekny zolty cień! Chetnie przygarne :) z Rituals mialam kiedys masła do ciała i nie bylam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli Kasia sie nie zgłosi albo zrezygnuje (była pierwsza) to jestes druga w kolejce do żółtego cienia. O! Mowisz, ze masła do ciała Ci nie podeszły ? Dlaczego? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wydawały mi się tak niesamowicie sztuczne i nic nie robiace ze skórą. W zeszłym roku z Amsterdamu przywiozlam z 6 opakowan. Tak Pani zachwalala na stoisku i...potem wszytskie oddalam.

      Usuń
  11. Piękne pudełko :) I zawartość też wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D czasu do czasu gLossybox zaskoczy ciekawym graficznie pudełkiem :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Śledź moje posty bo niedługo inwentaryzacja. Na blogasku i bede rozdawać produkty ktore sa nowe ale których chce sie pozbyć ;)

      Usuń
  13. Pisałam o mojej miłości do balsamu do rąk z Rituals nie dawno ;) Szkoda, że ich produkty są takie drogie ;/
    A i w moim holenderskim prettyboxie ten balsam był w tym miesiącu ^^
    Co do Twojego pudełka to odetchnęlam z ulgą, bo wyjątkowo nic - poza Ritualsem -nie wpadło mi w oko. Moje konto nie przeżyłoby zakupu 3 pudełka w tym miesiącu :P
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prenumeruje tylko glossybox.. U nas to dosyc niska cena w porównaniu do generalnie wysokiego poziomu cen w tym kraju :P pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja na zmianę holenderskie i polskie,ale czasem się zdarza - jak np.w tym miesiącu i skusiłam się na oba :D
      Kiedyś pisałaś,ale nie pamiętam już ... ile płacisz za te pudełka ?
      A i zapraszam na konkurs u mnie ;)

      Usuń
    3. Ono u nas kosztuje 179 koron, dziekuje :) zajrze

      Usuń
  14. Róż fajny i Rituals kusi, bo go nie znam osobiście 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie powiem Ci kochana, ze ten rituals fajny-naprawde :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo miła struktura. Kolor jest piekny :)

      Usuń
  16. Mam nadzieje,ze ten roz bedzie w i swzweckim pudeleczku,,,wyglada bardzo ciekawie....Moje pudeleczko dotarlo juz tydzien temu,tylko bylam na wyjezdzie w gorach,wiec nie mam pojecia,ale juz dzis wieczorkiem bede w domu.Cien make up store mielismy w ubieglym miesiacu,mialam grafitowy.
    Ewa D,Stockholm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa co bedzie w Twoim pudełeczku :) wolalabymcien grafitowy bo ten zolty mi tak srednio podszedł dlatego oddaje. Buziaki

      Usuń
  17. Wow, całkiem przyzwoite pudełeczko, tym bardziej, że dali Ritualsa i taki piękny róż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Sama sie ucieszyłam bo czasami jakies takie średnie te produkty były ...

      Usuń
  18. Rituals jest cudowny - ja te pianki prawie zjadam i uwielbiam zakupy u nich - ciesze sie ze w kincu zdobywa serca klientow - ja pisalam dawno temu i nikt nie znal - wiec tym bsrdziej sie ciesze ze teraz jest boom bo marka zasluguje na to . swietny box - ja prenumeruje tylko birchbox i jeszcze your beauty bo glossybox lecial sobie w kulki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rituals wlasnie wchodzi na rynek norweski wiec mniemam ze sie spodoba bo jak na razie po krótkim użyciu bardzo mi sie podoba ta pianka i mam ochote sprobowac innych. A uzywalas ich masła do ciała ? Jak Ci sie podobały? Nie znam tych dwóch pozostałych boxow o których piszesz - u nas niedostępne :(

      Usuń
    2. 4 premiere masz na mysli ze w PL nikt nie znal, bo marka u nas juz istnieje dlugo i tu jest dobrze znana :) boomu nie musi przechodzic bo ma dobra reputacje i duze zainteresoanie

      Usuń
    3. No wlasnie wydaje mi sie ze na innych rynkach ta marka jest od dawna ? W Norwegii wlasnie sie pojawia

      Usuń
    4. Tak u nas juz daaawno :) mamy nawt 2 sklepy w hannoverze ;D

      Usuń
    5. moze teraz uda sie napisac komentarz:) W PL marka byla nieznana, ja ja osobiscie znam z UK, aw Niemczech nie bywalam i nie bywam:)O ile mi wiaodmo to firma holenderska wiec Wam blizej w Niemczech:)

      Usuń
  19. pudełko świetne:) u nas to pożal się boże

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak Rituals jest super, używam właśnie tej pianki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie jeszcze byś poleciła?

      Usuń
    2. pianki czy kosmetyki tej firmy? peeling jest cudowny i mam także balsamik do ciała :)

      Usuń
    3. polecaj co znasz i lubisz :))

      Usuń
  21. ja też właśnie od Irenki dostałam próbeczki Rituals masła i chcę pełnowymiarowe - jak nie przepadam za kremowaniem się ;/ częściej olej nałożę przy okazji masażu, tak to masło nie dość, że obłędnie pachnie to jeszcze konsystencja i wchłanianie na 5 :))

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale pudelko! naprawde!
    Ritualsa kocham, mam kilka produktów i "niestety" sklep pod samym nosem.....o zgrozo hahahah!
    Make Up Store ahhhhhhhh jak ja bym chciala miec ich sklep, u nas jest tylko w Berlinie i nie maja sklepu online. strasznie mnie ich cienie, róze i pomadki interesuja!
    no i róz jest booooooski, nie dziwie sie ze Ci sie tak spodobal :))))
    buziaki :***************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cie kusi najbardziej z Make up Store kochana ? :) buziaki :-***

      Usuń
    2. pomadki i róze :) szczególnie czerwone pomadki maja super :)
      jak maja Tabbi w berlinie odwiedze to musze tam pobuszowac :)
      aaa pigmenty tez podobno dobre maja ;D
      Buziaczki :******

      Usuń
  23. Ale ten cień wali po oczach. Fajne pudełeczko, to cudo z So Susan wygląda przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten cień dla mnie porażka chyba że gdzieś do sesji czy coś, ale na co dzień taki żółty ł e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze przy skojarzeniu go z innymi barwami moze byc fajny

      Usuń
  25. Fajne pudełko, jedyne co mnie nie zaciekawiło to róż ;) choć może jak taki cudowny bym się do niego przekonała :) Z lakierem rzeczywiście się nie popisali, ale i tak fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cień w kolorze dla fascynatek. Ale reszta pudełka całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień w połączeniu z innymi moze byc fajny

      Usuń
  27. róż z so susan jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten róż wygląda super. Nie mogę się doczekać mojego pudełka. Jeszcze jest w drodze. ';) A z tym lakierem to słabo. Jakiś czas temu powtórzyli pomadkę, teraz lakier. Szkoda. Chociaż i tak, z tego co widzę, to jest jedno z lepszych pudełek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ktorej szmince mowisz? Bo marka szminki sie powtorzyla to fakt, ale kolor bylinny.. zreszta przyznam ze kocham te szminki !:) pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)