SZUKAJ

piątek, 28 listopada 2014

ESSIE - zima 2014 Jiggle hi Jiggle low


Powiem szczerze, ze zwlekalam z prezentacja zimowej kolekcji Essie na blogu - bo jak wiecie z Instagrama cala kolekcje kupilam juz dwa tygodnie temu. Dlaczego zwlekalam ? Bo chce chyba zachowac te specjalna magie swiat na grudzien... Ciezko mi jednak idzie ...;)
U nas juz od poczatku listopada w sklepach i marcepan i czekoladki i bombki.

Jesienna kolekcje Essie prezentowalam tutaj  KLIK. Urzeklo mnie wtedy kilka z lakierow - chociaz przyznam, ze kolekcja zimowa zainteresowala mnie duzo bardziej i po prostu skradla moje serce. Dziele sie wiec z Wami zima w wydaniu Essiakowym ;)


Tadam tadam oto przed Panstwem 

Kolekcja sklada sie z  6 pieknych kolorow. Pojawily sie glosy, ze jest malo zimowa..Jak dla mnie jest odwrotnie. To najbardziej zimowa kolekcja ostatnich lat...czerwien, zloto, biel....Od razu kojarzy mi sie z biela sniegu, elegancja purpury i nienachalnym, aczkolwiek mocnym bozonarodzeniowym zlotem.
Cztery z lakierow to tzw kremy - dobrze kryja i ladnie sie nakladaja. Spokojnie mozna stosowac jedna warstwe, chociaz ja osobiscie tego nie robie . Uwazam, ze dwie warstwy po prostu wygladaja lepiej.
Jiggle hi Jiggle low - plynne zloto, bardziej neutralnie chlodne niz typowe, obecne w wielu kolekcjach innych marek. Moze dlatego mi sie podoba. Nie jestem wielka zwoleniczka zoltego zlota - nie wspolgra dobrze z moja chlodna cera, a wiec takze skora na dloniach. Ten uwodzi, nie tylko dlatego, ze ma sliczny odcien, ale jest taki wlasnie niejednoznaczny i elegancki. Mozna stosowac na cala plytke lub wykorzystac do np. french manicure (na koncowkach, zamiast standardowej bieli) lub pokusic sie o cos bardziej zwariowanego (moje propozycja na zdjeciu). Kryje po jednej warstwie. Nie jest to typ brokatowy, raczej lustrzano - drobinkowy.
Double breasted jacket - urocza malinowa czerwien. Inna jednak niz Watermelon (ktory nota bene nie ma zbyt wiele wspolnego z arbuzem). To odcien bardziej wpadajacy w czerwien. Bardzo pieknie sie prezentuje - szczegolnie dla dziewczyn lubiacych klasyke, ale taka troche lekko przelamana. Kryje po jednej warstwie.
Bump up the pumps - niech Was nie zwioda zle tlumaczone przez niektorych opisy tego koloru. To nie jest morela z domieszka fioletu. To jest sliczny koralowo - lososiowy (a wiec z domieszka rozu) kolor, ktory moim zdaniem dla wielu bedzie gwiazda tego sezonu. Nie mam pojecia dlaczego kolor ten zostal pominiety w kostce ....Dziwi mnie to tym bardziej, ze u nas wlasnie ten jest wykupywany momentalnie. Troche mi zajelo jego zdobycie - nie powiem. Idealnie kremowe wykonczenie. Kryje po jednej warstwie.
Jump in my jumpsuit - klasyczny rubinowo-malinowy. Intensywny, klarowny, zdecydowany. Idealny do Wigilijnej kreacji. Ladnie sie komponuje zarowno z chlodna jak i ciepla karnacja. 
Byc moze odcien ten jest podobny do juz instniejacych, jednak uwodzi i czaruje. Bardzo przypadl mi do gustu. Troche podobny do Twin sweater set - jednak okreslilabym go jako glebiej rubinowy, radosny i soczysty. Wykonczenie kremowe, kryje idealnie po jednej aplikacji.
Tuck it in my tux - sheer - czyli polprzezroczysty. W typie bardzo przypomina Allure - do kompletnego pokrycia potrzebne sa tak naprawde 3 lub nawet 4 warstwy. Urok jego jednak to wlasnie ta delikatna transparentnosc. Biel zlamana koscia sloniowa - nadaje efekt wypielegnowanych dloni. Bedzie sie slicznie komponowal z Jiggle hi Jiggle low.
Tutaj mamy 3 warstwy
Tutaj mamy dwie warstwy
Tuck it in my tux oraz Jiggle hi Jiggle low
Back in the limo - kolejny sheer - tak jak poprzedni. Rozbielona, jasna morela. Bardzo transparentny. Najwieksze rozczarowanie tej kolekcji jak dla mnie. Po pierwsze nie jest to odcien dla mnie.... Moje dlonie wydaja sie jeszcze bardziej biale i jakies takie nijakie..Kolor sam w sobie jest bardzo ladny, ale do uzyskania efektu, jaki serwuja nam na reklamach beda potrzebne przynajmniej trzy warstwy !
Tutaj trzy warstwy


Rzadko mi sie zdarza, zeby z sezonowych limitowanek polubic wszystkie lansowane  Tym razem jednak oprocz Back in the limo serce moje skradlo pozostale 5 kolorow. 
A Wam, ktore wpadly w oko? Kupicie ?


Pozdrawiam serdecznie 


Dolly




Zimowa kolekcja Essie jest do dostania w Norwegii w Cubusie, Vita oraz H&M. Cena jednego lakieru to 139 kr (okolo 70 pln). Mozna je takzwe kupic na stronach sklepow internetowych oferujacych kosmetyki.

Zdjecie displayu pochodzi z internetu, strona Essie.

Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

60 komentarzy:

  1. ta kolekcja przypomina mi zeszłoroczną Festive Fingertips LE Box, która kupiłam tuż przed świętami w UK... kolory są baaardszo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam niestety tej kolekcji o ktorej wspominasz. U nas sie nie pojawila..

      Usuń
  2. wow niezłe masz tam ceny
    do mnie poleci kosteczka :) akurat te odcienie podobają mi się najbardziej, a Jump in my jumpsuit faktycznie wyląduje pewnie na wigilijne kolacji - kocham po prostu takie odcienie czerwieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czerwien do razu mi sie z barszczykiem wigilijnym skojarzyla :D

      Usuń
    2. ale obowiązkowo uszka z grzybami :)) mniammm..... teraz do świąt będę już o nim śnić

      Usuń
  3. podoba mi sie, nawet kusi mnie kostka ale nie wiem jak z ich jakością (w sensie, miniatur). Hmm po twoich sloczach kusi jeszcze bardziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam miniatury i żadnej różnicy w jakości nie widzę.

      Usuń
    2. Nie wiem jakie sa kostki, ale dae sobie reke uciac, ze maja taka sama jakosc jak pelnowymiarowe :)

      Usuń
  4. Wszystkie mi się w sumie podobają, choć kupiłabym dla złotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zlotko jest bardzo fajnie bo nie do konca oczywiste.

      Usuń
  5. Jakoś żaden mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami tak jest, ze z calej kolekcji nie nie wpadnie w oko.

      Usuń
  6. Ladne kolorki, zwlaszcza ta czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A w jesiennej znalazlas cos co wpadlo w oko?

      Usuń
  8. Podoba mi się ten jiggle hi jiggle low & back in the limo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jiggle hi jiggle low moze byc tez bardzo fajny jako dekor do back in the limo :)

      Usuń
  9. Mi też najmniej spodobał się Back in the limo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny nudziaczek dla osb, ktore lubie takie nude odcienie :)

      Usuń
  10. Miałam ochotę na ten najbardziej czerwony ale odpuściłam: bo mam podobne (choć ten śliczny),bo ostatnio nie maluje bo paznokcie chorują więc by leżał,bo zbieram gotówkę na prezenty...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamietam, ze ostatnio szalalas Chanelow z lakierami ;)

      Usuń
  11. !mnie sie udalo kupic ten zloty za niecale $4! normalnie sa po $8.50!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, ale cena ! pamietam, ze jak bylam w NYC to obkupilam sie niesamowicie bo u Was duzo taniej jest niz u nas..

      Usuń
  12. Kolekcja strasznie mi się podoba! :) Mam w planach kostkę! :) Myślałam też, aby dodatkowo kupić Bump Up The Pumps, ale wydaje się być podobny do Cut As A Button i Sunday Funday, więc chyba sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bardzo mi wpadla w oko ta kolekcja ! jesli chodzi o kolorystyke Bump Up The Pumps...ma i Cute as a button i mialam Sunday Funday. CAB jest duzo bardzije rozowy, natomiast SF jest duzo bardziej pomaranczowy i ma drobinki. Bump Up the Pumps jest sliczny i unikatowy. Essie jeszcze takiego nie miala...jest jakby lekko szarawy ? bardzo trudno go okreslic.

      Usuń
    2. No to teraz zbiłaś mnie z tropu :) Strasznie lubię CAAB, więc BUTP strasznie mnie kusi i pewnie skusi :)

      Usuń
    3. No coz...moim zdaniem powiennas go miec ;)

      Usuń
  13. Właśnie dziwią mnie głosy, że kolory mało świąteczne. Moim zdaniem bardzo właśnie prócz ostatniego może.
    Podoba mi się ten Bump up the pumps ale w sumie chyba najbardziej biel i złotko.
    Piękne to zdobienie :) Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienie wpadlo mi do glowy nagle i tak jakos jak lukier na lukrze wyszlo. Generalnie malo takich uskuteczniam, ale na Sylwestra jak znalazl. Dla mnie ta kolekcja jest bardzo udana i nie do konca rozumiem dlaczego pojawily sie glosy, ze malo zimowa jest.
      Bump up the pumps jest bardzo fajnym kolorem - ani pomaracz, ani roz, ani losos, taki poszarzaly lekko koral. Sliczny. Bialasek pieknie sie z perlowym pierscionkiem prezentuje ! :)

      Usuń
  14. Mam nadzieję, że u nasz szybko się pojawią bo już widzę że Jiggle hi Jiggle low będzie mój.
    Nie przepadam zbytnio za takimi lakierami, ale one pasują mi do miesiąca grudnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubie za bardzo tego typu, ale w grudniu jakos mi sie gust bardziej swiecidelkowy robi ;)

      Usuń
  15. U nas tez juz od dawna swiatecznie az sie potem tej magii swiat nie czuje:/ Ja od Essiakow odeszlam, mimo ze to dobra marka jakos mnie nie kreci juz:) ALe na Twoich pazurkach wyglada bardzo ciekawie i kuszaco, a ten 4 warstwowiec zaczal mnie intrygowac haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten jiggle jiggle jest cudowny!!!!!! Twoje paznokcie sa totalnie boskie i uwielbiam, jak prezentujesz lakiery!!!! U mnie juz chyba sa one, ale nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje kochana :* u Was pewnie sa i to duuuzo tansze.. czasami niecierpie mieszkania w Norwegii przez te chore ceny wszedzie !

      Usuń
  17. Jak wiesz mam dwa z kolekcji i faktycznie fajne są .

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszą być moje! Już tyle osób je pokazało a moja miłosc rośnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. aj Dolly kusisz mnie tymi lakierami, i kusisz :) Ty kusicielko :P
    więc kiedyś trzeba będzie jakis zakupić.
    Strasznie podoba mi się kolor Tuck it in my tux i Bump up the pumps. :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba będzie się wybrać, tylko czasu narazie brak :(

      Usuń
    2. Ty masz teraz duzo wazniejsze "rzeczy" na glowie kochana .-***

      Usuń
  20. Ja to jestem zbzikowana na czerwień, zdecydowanie Jump in my jumpsuit :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny jest ! bardzo inny niz klasyczna czerwien, ale taki jakby szlachetny

      Usuń
  21. swietna jest ta kolekcja, musze w pon zobaczyc czy juz jest bo w czwartek jeszcze jej nie milei
    u nas jest stacjonarnie w dm i jeden lakier kosztuje 8€ :D
    czy sie na którys skusze ..pewnie tak ale nie na wszystkie bo essie rodzinka mi strasznie rosnie (ponad 100) i musze troche pochamaowac ;D
    buziole :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alw Wy tam super ceny macie ! :D zazdroszcze ! Buziaki :-***

      Usuń
    2. no jestem w szkou ze u was taka drozyzna?!?! ale dlaczego to tak?
      nie jest Ci lepiej z eBay z USa zamawiac? butelki kosztuja 4-5€ i przesylka - owie ja do nas nie jest droga ;D
      czasem jak wykupione sa limitki u nas to zamawiam przez eBay jak mi na jakims lakierze bardzo zalezy :)
      :*********** buziaki

      Usuń
    3. Zadza posiadania wygrywa i zwykle nie chce mi sie czekac na przeyslki tylko jak widze w sklepie to od razy wpada do mojego koszyka ;) ale masz racje drogo u nas...niestety :(

      Usuń
  22. Mnie najbardziej urzekł ten biały:-) choc na Twoich paznokciach to cała kolekcja pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* Bialasek jest elegancki i dlonie wygladaja bardzo delikatnie

      Usuń
  23. żaden nie skradł mojego serca:) bardzo żałuję, że ten biały nie ma lepszego krycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze lepsze jest w Urban Jungle Essie ale on jest troszke bardziej ecru

      Usuń
  24. Szkoda ze ten jasny i ten ostatni są takie transparentne, bo reszta jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszelakim czerwieniom mówię zdecydowane TAK :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te tutaj sa takie wlasnie swiatecznie sliczne :)

      Usuń
  26. Masz fantastyczny kształt paznokci *.*
    Czerwienie i złoto najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyganęłabym wszystkie kolory <3 Cudownie Ci pasuja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)