SZUKAJ

niedziela, 14 września 2014

Dress to kilt - Essie na jesien

Jestem lakieromaniaczka - to juz wiecie. Essie lubie za jakosc, kolorystyke i bardzo fajne zaplecze marktingowe - bez zadecia, ale z humorem. Lubie gre slow jaka mozna znalezc zarowno w nazwach kolekcji jak i nazwach samych kolorow.
Zawsze czekam z utesknieniem na nowe zestawy - szczegolnie jesienne i letnie - moje dwie ulubione pory roku.
zrodlo: essie

Dress to kilt - to 6 kolorow sposrod ktorych jak na razie 3 zdobyly moje serce :

Partner in crime - przyjemna czekolada ni to gorzka ni mleczna, dosyc chlodna i moze byc ciemna jesli nalozy sie dwie warstwy. Zwykle jesienia wybieram brazy, sliwki, purpury. W tym sezonie zagosci na moich paznokciach ten braz - jestem zreszta wielka fanka ciemnych paznokci - to moim zdaniem synonim wysublimowanej elegancji - takiej nie do konca okreslonej i z pazurem - nomen omen :)

Dress to kilt - to sztandarowy odcien calej kolekcji - czerwona wisnia, slodka i uwodzicielska  - jednak takze gdzies tam w podtonie klasyczna - bardzo przypadla mi do gustu. Mysle, ze idealna wlasnie na jesien bo latem wole odcienie zywsze, bardziej malinowe.

Take it outside - szarawy odcien, ale inaczej niz Urban Jungle. Ten jest chlodniejszy i bedzie pasowal do rozu.
Pozostal trzy z kolekcji to:
Style cartel - kobaltowo niebieski - z polyskiem, nie jestem do niego przekonana...moze dlatego, ze mam podobne granaty i niebieskosci ?
The perfect cover up - to morska zielen przytlumiona szarawym - jeszcze nie do konca wiem czy go kupie, ale kusi - bo jest dosyc oryginalny.
Fall in line - blado szaro- zielonkawy podoba mi sie chyba najmniej mimo fajnej nazwy. Nie wiem, ale raczej nie dolaczy do mojego stadka Essie. Chociaz kto wie ?
To co mnie zaskoczylo to fakt, ze praktycznie wszystkie, ktore kupilam daja rade z jedna warstwa !:) 

Dla dziewczyn z Norwegii:
Lakiery dostepne sa juz w Vita i H&M. Ja swoje zamowilam w sklepie internetowym i zaplacilam 90 koron za sztuke podczas gdy  normalnie kosztuja 139 koron...



A Wam ktory podoba sie najbardziej? Kupujecie kolekcje czy moze tylko pojedyncze sztuki?


Milego wieczoru 


Dolly



Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

63 komentarze:

  1. Najbardziej wpadł mi w oko ostatni szarak, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaraczek niczego sobie - taki jesienny zajaczek - fajnie bedzie sie komponowal z roznymi strojami :)

      Usuń
    2. Mam w swojej kolekcji tylko jednego szaraka, aż dziwne ;) Ale już prawie połówę zużyłam, tak za nim przepadam :)

      Usuń
  2. Czerwien piekna, klasyczna zawsze modna i w sam raz na jesienne dzionki, pozostale tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czerwien mysle dosyc uniwersana i bedzie pasowala i blondynkom i szatynkom - bardzo fajny kolorek .-***

      Usuń
  3. ja tez KOCHAM Essie <3 bardzo bardzo bardzo <3 nigdy mnie jeszcze nie zawiodly i ich trwalosc jest boska!
    chociaz zwracano mi uwage, ze jak moge lubic Essie przeciez to nie High End ......tak tak...dobrze przeczytalas!
    Ale ja mam to w mojej duzej pupie i zawsze bede te lakiery kupowac :) A Pania Essie poznalam osobiscie :) wspaniala babka ;)
    Piekne wszystkie 3 sa :) ja tez je kupie, moze nawet wszytkie :*****************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha jak mozna w ogole tak myslec? Niektorzy to maja jdnak kompleksy i sa jacys niedowartosciowani ! Mnie to w ogole nie interesuje co jest high end, a co nie. Kupuje co lubie, co mi i sluzy i sie podoba i tez nie oceniam ludzi pod katem tego ile na co wydaja. Prawda jest taka, ze ten kto naprawde ma pieniadze o tym nie mowi.. O poznalas pania Essie ? Fajnie :) :):) Tesz kocham essiaki - mam ich sporo, chciaz niektore poszly w swiat. Z tej kolecji mysle o zakupie dwoch kolejnych, co do trzeciego fall in line - jednak nie wiem. .-********* buziaki

      Usuń
    2. Swieta prawda!!! Podpisuje sie pod tym co napisalas :))))
      A to ze ktos uzywa tylko drogich kosmetyków nie swiadczy o zadnym bogactiwe, chociaz wielu osobom sie tak wydaje! Zalosne to i tyle!
      Tez mam duzo Essiaków bo sa rewelacyjne :) musze jutro sprawdzic czy one juz do nas dotarly :)
      Buziaki :**********

      Usuń
    3. Mądre dziewuszki :)
      Swoją drogą wygugluję sobie jak wygląda Pani Essie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. By Ci pasowal ten czerwony - tak mysle - on ladnie wyglada w swietle dziennym, nie jest jaskrawy. Do plaszczyka jak znalazl ;)

      Usuń
    2. Mami moge Ci kupic :) wracam we wtorek do Polski akurat :-)

      Usuń
  5. Partner in crime i Dress to kilt - bardzo chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy one juz sa w PL ? bo nawet nie wiem? tez te dwa sa bardzo mojowe ;)

      Usuń
  6. Ta czerwień jest najpiękniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszy rzut wzięłabym te same co Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szarutek mi się nie podoba ale bardzo podobają mi się dwa pierwsze a co więcej, ten brąz idealnie pasuje do kształtu Twoich paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dress to kilt kupilam wczoraj i już się zakochałam odealnie się naklada i pięknie błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy te same wrażenia - jakos tak inaczej, lepiej sie nakłada moim zdaniem :) piekny połysk to prawda

      Usuń
  10. Wszystkie kolory ciekawe i ładne :) lubię takie jesienne odcienie, czekoladka i morska zieleń to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czekoladka naprawde skradli mi serce :)

      Usuń
  11. Wybrałaś najpiękniejsze odcienie z tej kolekcji! Dla mnie numer jeden to ten czerwony:)
    Nie mogę sie napatrzeć na Twoje perfekcyjne paznokietki!:) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana , one nie sa idealne i w lewej ręce moj mały palec po złamaniu nie łączy sie z innymi - pewnie to widać na niektórych zdjęciach .
      Ta dawien jest elegancka i taka ponadczasowa - mysle, ze idealna dla Ciebie :)

      Usuń
  12. Cała kolekcja mi się podoba gdyby jeszcze w Polsce była dostępna z szerokimi pędzelkami to padłabym ze szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pewna, ze w PL sprzedają te wersje europejska czyli z szerokim pedzelkiem. Kupiłam sobie Essie w Stanach i była z pedzelkiem cienkim. Tez wole te szersze. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Sprzedają z szerokim, ale niestety nie wszystkie kolekcje do nas trafiają a jak trafiają to w wersji profesjonalnej albo sprowadzane ze Stanów. Będąc w Niemczech w ciągi 7 tygodni w drogerii pojawiły się 3 limitowane serie a u nas bida z nędzą :(

      Usuń
    3. Szkoda bo sa fajne i pamietam ze w PL o polowe tańsze niż u nas....

      Usuń
  13. Partner in Crime i Take it Outside są piękne:) szkoda, że jeszcze ich w Polsce nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze powinny sie pojawić lada dzien :)

      Usuń
  14. Pierwszy dla mnie za ciemny: mam takiego essiaka który miał być zielony a wygląda na czarny, więc podziekuję. Ale resztę wzięłabym. Czerwony i ten nudziak, miłość<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czerwony chyba kazdemu kradnie serce :) szare bedzie super na chlodniejsze dni :)

      Usuń
  15. Już mam dwóch faworytów, czyli szaraczek Take it outside oraz Partner in crime :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba bardzo mojowe rowniez :) ciekawe kiedy pojawil sie w PL ....

      Usuń
  16. Zakochałam się właśnie w Dress to kilt <3 !
    Uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Style Cartel - zdecydowanie najlepszy! Chociaż bardzo podoba mi się też czekolada :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba sie skusze na ten niebieskim choc poczatkowo nie planowalam :)

      Usuń
  18. Dress To Kilt najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dlatego jest glownym tej kolekcji bo podoba sie wszystkim. :)

      Usuń
  19. Moje ukochane Essie. Dress to kilt musi trafić do mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez musialm go miec mimo, ze mam wiele innych czerwieni z Essie I nie tylko :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Fajny odcien na jesień - tez mi wpadł w oko jak widzisz :)

      Usuń
  21. Jesienią lubię czerwienie bardzo -- nie bordo ale czerwienie - podszyte różnymi podtonami ;) ciekawa ta propozycja = dress to kilt :)
    Dobrze wiedzieć, że to jednowarstwowce ;) lubić mocnooo lubić takie formuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I szybko zaaychaja :) Ja tez wybieram czerwień na jesień.

      Usuń
  22. czerwony to ewidentnie mój kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w szoku. Najbardziej podoba mi się... czerwień. Ja NIGDY nie noszę czerwieni na dłoniach, głupio się w niej czuję, a na tą konkretną mam ochotę. Albo się starzeję, albo jest wyjątkowa. Najprawdopodobniej jedno i drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhy e tam od razu starosc :P Doroslas do czerwieni po prostu ;)

      Usuń
    2. o tak, to określenie bardziej mi się podoba ;D

      Usuń
    3. znalazlam wyjasnienie faktu, ze zaczelam lubic klasyczne perly na szyji ;)

      Usuń
  24. Lakiery piękne ale ja zawsze zachwycam się Twoimi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) paznokcie , dlonie, cycki - po babci ;)

      Usuń
  25. całkiem, całkiem te jesienne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerwień i szary .... piękne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Szarak, kobalt i czerwień - piękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)