SZUKAJ

czwartek, 4 września 2014

12 dniowy manicure ?

Obiecalam sobie jakis czas temu, ze przestane kupowac lakiery do paznokci. Mam ich zdecydowanie za duzo. Jestem lakieromaniaczka, z tych co to nawet zima dbaja, by miec zawsze pomalowane paznokcie u stop .. o dloniach juz nie wspominajac. Nie da sie wiec zastopowac tego zakupoholizmu..;) - probowalam!

Dwa tygodnie temu wpadlam na chwile do H&M w celu kupienia jakiegos drobiazgu, ale jak to bywa wyszlam ze sklepu wzbogacona o cos wiecej niz bylo w planach.

Moj wzrok przykuly nowe lakiery - Infallible :) Chce sie z Wami tym odkryciem podzielic,  gdyz naprawde jestem pod wrazeniem.
Infallible oznacza nieomylny ... podjelam wyzwanie i kupilam kilka sztuk (najpierw jeden, a po tygodniu kolejne) aby zobaczyc jak nieomylny jest tym razem Loreal ;) Tym bardziej, ze byla akurat cena promo - 56 kr ktora juz niestety zamienila sie w 99 kr.
To co przyciaga momentalnie uwage Infallible Gel Duo  to opakowanie, skladajace sie z 3 czesci:
- wlasciwego lakieru
- lacznika - plastikowej tuby z logo firmy
oraz 
- top coatu czyli zelowego lakieru nawierzchniowego
Lakier Infallible wyglada bardzo atrakcyjnie bo warstwa utwardzacza ma sliczne kolory kojarzace sie z landrynkami ;)


Loreal zastosowal nowa technologie majaca zapewnic efekt pieknego, zelowego manicure, ale wykonanego w domowych pieleszach i utrzymujacego sie 12 dni zachowujac cudowny polysk.
No coz - nie bylabym soba gdybym tego nie sprawdzila !
Wybralam na poczatek kolor ciemny Always a Lady nr 021 - mocny brazowawy burgund - podobny do Wicked z Essie (ktorego bardzo lubie).
Aplikacja jest bardzo prosta - nakladamy najpierw lakier kolorowy po czym po chwili jedna warstwe nawierzchniowego i tyle ! Caly mani gotowy !
Top coat daje niesamowity wrecz polysk ! I swego rodzaju zelowe wykonczenie.
Dostepne kolory:
Keep Magenta 
Fuchsia For Life 
Double Entendre
Irresistible Bonbon 
Stay Nude
Gris Eternel
Timeless Taupe
Forever Mink
Til Rouge Do Us Part
Ocean Infini 
Always A Lady  - ten wybralam jako pierwszy i nie zaluje bo kolor jest piekny :)
Boundless Burgundy
Iconic Indigo 
Naprawde nie dawalam temu duetowi wielkich nadzieji... jednak juz po tygodniu polecialam do H&M dokupic kolejne kolory...
Dlaczego?
Bo to co obiecuje Loreal jest prawda. Nie wiem jak to sie bedzie sprawdzalo u Was, ale przysiegam, ze moje sceptyczne podejscie do tego wynalazku zaczelo sie zmieniac juz po 3-4 dniach, a po tygodniu moje oczy robily sie coraz bardziej okragle ze zdziwienia. Jestem w szoku .. no bo jaki lakier wytrzyma tydzien walenia pazurkami w klawiature, uzywania nasaczonych chemikaliami chusteczek do czyszczenia kuchni, kapiele w goracej wodzie - generalnie tzw normalnego funkcjonowania zarowno w domu jak i pracy? (uwaga - nie myje garow w reku, mam zmwywarke, ale od czasu do czasu cos tam recznie trzeba oplukac lub  umyc).
Bylam bardzo uparta i mimo, ze juz w sumie mialam ochote skrocic paznokcie i zmienic ich kolor to wytrzymalam z Always A Lady cale 12 dni zeby Wam moj eksperyment unaocznic :)

Krotkie bio info: 
Moje paznokcie sa paznokciami zdrowymi. Plytka nie jest ani sucha ani tlusta. Nie stosowalam zadnego lakieru bazowego.
Powiem szczerze - jestem naprawde pozytywnie zaskoczona tym bardziej, ze niektore wysokopolkowe lakiery wytrzymuja u mnie maksymalnie 5 dni bez odpryskow czy scierania sie na koncowkach.
Po 12 dniach
Wiadomo, ze 12 dni z jednym lakierem to okres dlugi i trudno zeby lakier byl idealny po takim czasie... Zwykle nudze sie kolorem juz po 5-7 dniach i chce zmieniac, ale czapki z glow przed Inffalible Gel Duo Loreala ! Nie bylo odpryskow, scierania sie - paznokcie po prostu rosly razem z lakierem. Polysk sie zachowal chociaz wiadomo, ze nie byl juz w ostatnich dniach tak idealny jak od razu po wykonaniu mani.

Mimo wszystko daje temu produktowi zasluzona 6 :)



Probowalyscie ?


Dolly



Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

70 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Podejrzewam ze sie pojawia Domi :) W koncu Polska to ogromny rynek i pelno maniaczek lakierowych :)

      Usuń
  2. W takim razie mam nadzieję, że u nas się pojawią! Taki wynik jest naprawdę świetny, więc chociaż jeden wpadnie do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyznam szczerze, ze mnie ostatnio Loreal bardzo na plus zaskakuje.- ta ostatnia maskara o ktorej pisalas jest super - jakoscia nie ustepuje wysokopolkowm ! :)

      Usuń
    2. A ja przewrotnie się wypowiem, że w przypadku tuszy/ów często-gęsto to same rzęsy grają pierwsze skrzypce.
      Lancomy to u mnie sromotna porażka, a tak ukochany Dior Show Iconic Overcurl pobił tusz z Yves Rocher .Życie ;)

      Usuń
    3. Zgadzam sie absolutnie - ale do cienkich i slabych rzes stosowanie wielkiej szczoty chyab razcej jest bez sensu. ja na blogasku ani jednej recenzji tuszu nie zamieszczam bo rzesa rzesie nie rowna. Dla mnie number one to tusz Armaniego Eyes to Kill a teraz takze mascara Loreala - ta fioletowo zlota ostatnia. O YR slyszalam i bede probowac.

      Usuń
  3. Aż jestem w szoku, że tak długo trzyma.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę wyjść z podziwu ! Nie spotkałam się jeszcze z tak trwałymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je już jakiś czas temu na brytyjskich blogach:) czekam, aż sie u nas pojawią:)
    ja też zimą maluję paznokcie u stóp:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam pojecia co to bo jak czytam blogaski urodowe to po polsku glownie i po norwesku, a u nas ten lakier to absolutna nowosc:) Ciekawe czy dotrze do PL ? :)

      Usuń
  6. Jako poczatkująca lakieromaniaczka kupiłabym go z ciekawości bo tak dlugo to koloru nie lubię trzymac:)
    Teraz testuję na paznokciach wersję "moje paznokcie tylko lepsze" z produktami Sephory. Na razie jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz chodzi glownie o to, ze zwykle wysokopolkowe lakiery trzymaja sie maxymalnie 5 dni u mnie a tu taki Loreal az tyle wiec fiu fiu jestemw szoku :) a co to jest za wersja z Sephory o ktorej piszesz bo ja nie znam.

      Usuń
    2. Zwykly wybielajacy lakier i top ale jest moc. Oczywiscie dla kogoś kto lubi taki efekt:) Napiszę o tym później.

      Usuń
    3. Ciekawe.. kiedys lubilam takie pazurki, ale od pewnego czasu wole ciemne - podobnie z ustami - kedys tylko nude - teraz lubie kolor:)

      Usuń
    4. Ja podobnie :D
      Starość ...hyhyhy...musimy se namalować :P
      Bede top spammer ...jak nic

      Usuń
    5. Becia :) Juz jestes hyhyhy nieeee ale ja to bardzo lubie jak ludzie komenty pisza takze spamuj dalej ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam H&M <3 Muszę się rozejrzeć u siebie za tymi lakierami,bo naprawdę kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze te lakiery beda dostepne, albo juz sa w normalnych drogeriach z produktami Loreala takze :)

      Usuń
  8. O wow!!!! Chce tak bardzo!! Piękne kolory tak w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakość do mnie przemawia, ale mam jakieś opory z tymi produktami z kolejnymi butelkami do odkręcania w jednym... no dobra, ja mam problem :D No i w PL niedostępne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One pewnie lada chwila beda w PL.. tak wyrokuje ;)

      Usuń
  10. Dostalam jeden do testów ale kolor nie mojowy za rózowy taki barbie róz.... wiecx 12 dni bym go nie podolala nosic.
    u nas sa one juz od jakiegos czasu. musze sprawdzic czy to bordo jest bo wyglada bosko :)
    buziaki :*****
    dzieki za znakomita recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha no ciesze sie, ze u mnie byl to kolor ktory generalnie bardzo lubie i czesto nosze :) dziekuje za mile slowa, kochana jestes .-***

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ale nie ma w miejscu w ktorym mieszkasz czy kraju? Bo te lakiery napewno mozna bedzie znalezc w roznych innych sklepach nie tylko w HM, pozdrawiam

      Usuń
  12. Kusisz, a ja na jaki jesienny kolorek bym sie skusila:) Mi generalnie udaje sie trzymac kolekcje lakierow w ryzach. Od jakiegos czasu kupuje tylko lakiery o mniej szkodliwym skladzie I tlumacze sobie ze marnotrawienie lakierow szkodzi przyrodzie - u mnie sie sprawdza;) Przymierzam sie teraz nawet do tych wodorozpuszczalnych.
    Ale wracajac do tych z postu I ich skladu - czy ta linia lakierow takze sie wpisuje w 3 lub 5 free od toxycznych zwiazkow?
    U nas ich chyba nawet na necie nie uswiadczysz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie jestem pewna co do skladow kochana - nie sprawdzalam i szukam informacji w sieci, ale nie moge znalezc jak na razie ! Ja ostanio zrobilam sobie podzial - na lakiery ktore chce uzywac i ktorych nie bede uzywac. O wodorozpuszczalnych lakierach nie slyszlalam ! Uchyla rabka tajemnicy ! ja jak wiez lubie ekologivczne marki wiec z checia sie dowiem czegos blizszego, usciski x

      Usuń
    2. Tu podam Ci linka do przykladowych 5 free lakierow:
      http://wellandgood.com/2012/10/16/top-12-nail-polishes-that-are-5-free/

      W innych zrodlach znalazlam tez wzmianke ze zaliczaja sie tam teraz takze m.in dior, Revlon I wlasnie loreal. Essie podobno jest w tej chwili 3 free.
      Ja przymierzam sie do Scotch,a i Aquarelle. Nawet z czystej ciekawosci chcialabym zobaczyc jak to wyglada. Mamy w rodzinie 3 - 4 letnie damy, ktore uwielbiaja jak ciocia bawi sie z nimi w salon pieknosci. Takie lakiery przydalyby sie zatem i pod tym katem;)
      Dam Ci znac po testach:)

      Z ograniczaniem toksyn dla naszego organizmu jest podobnie jak z dbaniem o srodowisko - liczy sie kazdy maly krok! To tak jak z uzywaniem wielorazowej torby na zakupy. Mnie do tego na przyklad dopinguje wizja jakiegos biednego morskiego zwierzaka, ktory ginie w meczarniach mylac w wodzie reklamowke z meduza:(
      Przeterminowany i niezuzyty lakier do paznokci tez kiedys laduje w koszu i kto wie gdzie dalej. Nawet firmy zajmujace sie utylizacja starych lakierow nie przyjmuja zasuszonych.
      Ok to tyle;) Wybacz mi te moje "glosy rozsadku"!

      Usuń
    3. Dzieki za ten komenatrz - bardzo mnie zainteresowalas ! Co do plastiku i srodowiska - pamietam jak widzialam w Oceanarium w Lizbonie co zostalo wyjete z zoladkow ryb i inych morksich zyjatek - koszmar. Ja segreguje odpady - szczegolnie plastik i szklo.
      Buziaki :)

      Usuń
  13. Też jestem w szoku!
    Superowa wytrzymałość!
    Buziaki i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana ciekawa jestem jak innym beda te lakiewry sluzyly bo wiadomo roznie to moze byc - rozna plytka, rozny styl zycia.Rowniez pozdrawiam goraco

      Usuń
  14. Strasznie chcę te lakiery, chcę, chcę ! ale oczywiście u nas nie ma takich wynalazków jeszcze :((( ... zazdroszczę bo ostatnio rzeczywiście chwalę sobie lakiery, które są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysel,ze sie pojawia w PL niedlugo. jak nie to dajcie znac - zrobie rozdanko :D

      Usuń
  15. wow, świetna trwałość ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zaskoczona tak dobrym wynikiem. Jak je kiedyś dopadnę, to zobaczymy ile wytrzymają no moich raczej słabych pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak by sie sprawdzily na paznokciach slabszych - jak dopadniesz to daj znac:)

      Usuń
  17. No no no :)
    Widać, ze zero sciemy po odroście !Osobiście lubie często malowac, więc wisi mi dluga trwałosc, bo 2 x w tyg to mus.Odpręża mnie ten rytuał i sprawia przyjemnośc ;)
    Ale lakiery fajne i ten połysk !
    Uzsleżnienie i mnie dotyka.Kompletnie nie pojmuje , jak można mieć 2 lakiery ...:D Dlatego nie obsobaczam kogoś, kto ma 50 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze zero sciemy Becia .. Ja nigdy nie sciemniam bo i tez nie musze hyhy Ciesze sie zes mnie nie obsobaczyla wiec...nie ma pojecia czy mam wiecej niz 50 chyba mnie... jesli chodzi zas o inne dobra kosmetyczne to nie lubie miec za wiele bo mnie to okropnie stresuje :P

      Usuń
    2. Oj tam nie stresuj się ! #napadka i masz po stresie :D

      Usuń
    3. hyhy Becia Ty masz racje #napadka dobra na wszystko :D

      Usuń
  18. Wow! Jestem pod wrażeniem, świetny kolor, a wytrzymałość po prostu niesamowita :) Ciekawe, kiedy wejdą do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam pewna ze one juz sa w Polsce jak pisalam o nich post.. pewnie niedlugo sie pojawia :)

      Usuń
  19. Ale świetna sprawa! Lubię miec pomalowane paznokcie, ale chciałabym, żeby mani trzymał się dłużej niż 3 dni... :D
    Czekam grzecznie aż wejdą do Polski ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem kiedy wejda - lae jestem prawie pewna, ze tak sie stanie :)

      Usuń
  20. O nieeeee.... Obiecywałam sobie, że przez jakiś czas nie będę kupować nowych lakierów! Ja potrzebuję 6-dniowej trwałości, ponieważ w tygodniu nie mam za bardzo czasu na malowanie pazurów. Kupię jeden na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jesli interesuje Cie 6 dniowa trwalosc (albo wiecej) to to bedzie cos dla Ciebie :)

      Usuń
    2. Wypróbowałam i biorę się za wstępne ocenianie. Idealnie nie jest, parę rzeczy działa mi na nerwy, ale trwałość jest całkiem zadowalająca :)

      Usuń
    3. Ciekawa jestem Twojej opinii:)

      Usuń
  21. Nie dość, że masz piękny kolor na paznokciach, to jeszcze jakość fajna. Koniecznie trzeba będzie spróbować. Pomysł z duetem świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie bardzo ten kolor podoba - trwalosc tego duetu naprawde zaskakuje ! :)

      Usuń
  22. ojezu, jeszcze czegoś takiego nie widziałam :O no chyba że na stopach – nie masz wrażenia, że na stopach lakiery trzymają się o wiele lepiej? ;) na pewno kupię choćby jeden kolor, jak wyczaję w drogerii – jestem ciekawa, czy u mnie też taki szokujący wynik udałoby się osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na stopach to też potrafi 12 dnie wytrwać :)

      Usuń
    2. Paznokcie u nog wolniej rosna niz u rak.

      Usuń
    3. Pazury na stopach raz ze rosna wolniej, dwa ze nie moczymy ich tak ciagle jak te u rak :)

      Usuń
  23. Rewelacyjne kolory!:) Niestety ja od jakiegoś czasu mam problem z rozdwajającymi się płytkami:( i nie wiem,czym je uzdrowić,aby znów były mocne jak wcześniej. Może masz jakiś sposób???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim implementacje od srodka czyli witaminy i mineraly, potem olejek na paznokcie albo dobre kremy do rak i paznokci - unikac przez jakis czas lakierow. Mam nadzieje, ze paznokcie szybko wroca do normy ! Pozdrawiam

      Usuń
  24. O matulu, jaki wynik :) Fajne kolory no i ta trwałość - rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory sa cudna, a trwalosc mnie powalila na kolana !

      Usuń
  25. trwałość rewelacja :) do tej pory tyle to tylko na stopach mógł mi wytrwać lakier :) Iconic Indigo który pokazywałaś na Insta chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle nad malym rozdankiem bo wiem, ze ich nie ma w Polsce,,,, stay tuned ;)

      Usuń
    2. a bo u nas to zawsze nie powiem co ;p i nie powiem gdzie nas mają :))
      choć Essiaki i Opiki pod topem tydzień siedzą grzecznie zazwyczaj, to coś innego dla odmiany zawsze się przyda hyhy
      choć nie wiem czy prawie dwa tygodnie z jednym kolorem bym wytrzymała - lubię zmiany no i odrost

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bym była w szoku jakby jakiś lakier wytrzymał na moich paznokciach 12 dni )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz cos takiego mi sie zdarzylo !

      Usuń
  28. Jestem w szoku! WOW !!! U mnie nawet wysokopółowe lakiery trzymaja się ok 3-4 dni w 5 to już armagedon mam na końcach ale 12 dni ? :O JA GO CHCE! Tylko prblem w tym że w UK go nie widziałam... hmmm... lece poszukac na necie, bo może jest a ja nawet biedna sierotka nie wiedziałam o jego istnieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie ma pojęcia czy on jest wszedzie dostępny - to jedyny minus

      Usuń

Bardzo dziekuje za komentarze :) Lubie je czytac ..

Anonimowe bede niestety usuwane natychmiastowo.

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)