SZUKAJ

piątek, 16 sierpnia 2013

HÆLG czyli weekend :)

U nas jak przystalo na norweskie lato leje jak z cebra :P 
A ja przypominam, ze.........


Bawcie sie dobrze :)
Ja bede konczyc nasz rodzinny projekt pod tytulem WALK IN CLOSET uff... Zyje w remoncie od kilku tygodni !

Buziaki

Dolly


Ostatni dlugi weekend w Szwecji

Czyli wizyta w studze u mojej tesciowej (stuga - szwedzki- domek letniskowy, czesto bez biezacej wody i ubikacji, polozony w lesie, albo na jakims zadupiu).
Moja tesciowa mimo, ze jest Norwezka mieszka w polnocnej  Szwecji od mnw 20 lat. W niewielkim, ale milo polozonym nad woda miescie, w normalnym niewysokim bloku.  Od zawsze jednak jej wielkim marzeniem bylo posiadanie domku w lesie. W tym roku postanowila to marzenie zrealizowac i zaprosila nas na tzw parapetowke ;)Po kilku godzinach jazdy ledwo znalezlismy te stuge w srodku lasu - lalo jak z cebra i bylo plus 9 stopni, wiec dziekowalam sobie w duchu za moje nowe kaloszki w panterkowy, szary wzor, ktore to przewidujaco ze soba zabralam :)
Mina mi troche zrzedla gdy okazalo sie, ze ow domek nie ma kanalizacji... Ryjek mi sie jednak usmiechnal gdy zobaczylam to:
Czyli znak, ze jak ktos czuje sie samotny - moze sikac w tandemie ;)
A tu jeszcze pare zdjec - bylo bardzo milo, ale pogoda kompletnie do bani. Slonce zaswiecilo moze ze 4 razy, a wieczorami palilismy w kominku. Czyli jednym slowem lato w pelnej krasie ha ha ha ha !


Moje nowe kalosze
Moja biala wilczyca i suczka tesciowej w lesie kolo domku:) Pogryzly sie dopiero ostatniego dnia - (jakby ktos sie pytal)co spowodowalo 2 tygodniowa kuracje antybiotykowa mojej suki i wizyte u weterynarza psa nr 2 ktory mial zlamane lapke.  Nigdy nie nalezy wierzyc w sucza przyjazn - jednym slowem :P


Bardzo sielsko w okolicy.. udalo mi sie siedziec na fotelu przed domkiem cale 25 minut.. potem zaczelo lac....


w piecu napalili...nakarmili psa ;)

Pan na polance :P
Dorwalam fajne opracowanie na temat zdrowia i wplywu odzywiania sie na jego stan








Nastepna wizyta pewnie na jesieni...

Milego weekendu :)


Dolly

50 przypadkowych faktow o mnie ;)

Czyli z zycia wziete.. oj cos czuje, ze bedzie ciezko, ale moze dam rade? :P


  1. Mam niecodzienne i niepolskie imie co sprawialo mi troche problemow gdy mieszkalam w Polsce (nie wyjawie :P)
  2. Mam brata blizniaka, ktory jest ode mnie wyzszy o prawie 30 cm ;) i jest naturalnym  blondynem
  3. Nigdy nie chcialam mieszkac w Norwegii - bylam tu na wakacjach kiedys przez 2 miesiace i nie podobalo mi sie :P
  4. Wierze bardzo w przeznaczenie i karme
  5. Nie cierpie szpinaku i nie przepadam za czerwonym miesem, generalnie jem bardzo malo miesa
  6. Za swojego norweskiego meza wyszlam w wieku tzw "poznym" czyli lat 30.
  7. Jestem uzalezniona od kawy - dzien zaczynam do capuccino
  8. Przez wiele lat palilam papierosy (o zgrozo!!!)
  9. Mam tylko 164 cm wzrostu, a chcialabym miec wiecej - jestem najnizsza z calej rodziny.
  10. Kocham zwierzeta ! Mam dwa koty i psa.
  11. Codziennie musze zjesc warzywa i owoce - inaczej nie czuje sie do konca soba
  12. Nie znosze kminku, z przypraw najbardziej lubie curry, czosnek i pieprz. Cukru nie uzywam od wielu lat.
  13. Gdy jestem sama w domu prawie nigdy nie wlaczam ani TV ani radia. Lubie cisze.
  14. Ale jak sie dokleje do jednej piosenki na spotify to mam takie okresy, ze leci w kolko po pare tygodni !
  15. Kocham wiejskie, stodolowe aukcje i tzw loppmarkedy gdzie mozna kupic rozne starocie
  16. Bardzo lubie wzor panterkowy :P
  17. Przezylam smierc kliniczna i od tamtej pory cos sie we mnie zmienilo - przeczuwam wiele rzeczy, albo mam sny prorocze...Kiedys sie tego bardzo obawialam, teraz po prostu jest to czescia mnie 
  18. Prawie w ogole nie pije alkoholu - wysusza skore..
  19. Nigdy nie pilam piwa !!! - tylko raz sprobowalam i mi nie smakowalo
  20. Wszyscy u mnie w rodzinie maja wyzsze wyksztalcenie,a niektorzy sa znani :P (nie, to nie ja ! he he)
  21. Na co dzien mowie w 3 jezykach
  22. Kocham dobre filmy
  23. Gdy mialam okolo lat 20 paru sama wyjezdzalam w Tatry i tam lazilam przez 2-3 tygodnie spiac pod drzewami, w prymitywnym namiocie (czasy gdy nie bylo komorek)
  24. Od momentu skonczenia lat 15 maluje paznokcie
  25. Nigdy nie poklocilam sie z mezem - mozemy dyskutowac i miec swoje zdanie, czasami mnie wkurza na maxa - ale awantur u nas nie ma i pewnie nigdy nie bedzie. On jest moim BFF i druga polowka :)
  26. Mam najjasniejszy odcien cery mimo ciemnych naturalnie wlosow - moj tata byl rudym blondynem, a mama naturalna brunetka - wyszlam wiec pomieszana :D Opalam sie na brazowo z piegami.
  27. Caluje swoje zwierzeta nie bojac sie zarazkow - lapki pod spodem, poduszeczki, glowka, tule i sciskam.
  28. Moim marzeniem jest miec stara wille z sosnami dookola, na wydmach i to najlepiej w Polsce ;)
  29. Jestem bardzo towarzyska, ale otwieram sie zupelnie tylko przed nielicznymi.
  30. Potrafie dochowac tajemnicy i nigdy jej nie zdradzic, nawet po wielu latach
  31. Kocham perfumy i mam ich bardzo wiele. Jednej z moich ulubionych to opisany niedawno Pondichery Diora, kocham tez: Must de Cartier, Tendre Poison Diora (juz nie produkuja)
  32. Uwielbiam ogrod i grzebanie w ziemi :)
  33. Moja rodzina pochodzi z Wegier, Irlandii i Polski
  34. Od wielu lat obcinam sobie wlosy sama - nie ufam norweskim fryzjerom - nigdy nie bylam zadowolona
  35. Moj maz przyjal moje nazwisko po slubie, a ja jego :P
  36. Lubie robotki reczne - szycie, haftowanie, dzierganie
  37. Studiowalam na dwoch kierunkach, potem skonczylam 2 studium i ciagle mi malo - lubie sie uczyc i cos studiowac
  38. Nie moge uwierzyc, ze mam tyle lat ile mam i zawsze jak ktos pyta to mowie odruchowo 34 :P
  39. Nie przepadam za zima - a zyje w kraju gdzie snieg lezy przez pol roku !
  40. Kiedys nosilam tipsy
  41. Kocham muzyke powazna i przez wiele lat chodzilam do filharmonii
  42. Bylam na kilku koncertach rockowych i metalowych :p
  43. Gralam w dwoch filmach (bylam w agencji statystow Gudejko i mnie wybrali do malych rolek)
  44. Lubie tance latynoamerykanskie i opere !!!!
  45. Nigdy nie nalezala do zadnej subkultury, ale w LO mialam fioletowe wlosy i moja mam zostala wezwana na dywanik
  46. Kocham renifery - to najpieknejsze zwierzeta pod sloncem - zaraz za kotami <3
  47. Mam problemy z ufaniem ludziom
  48. W mlodosci chcialam byc akrobatka i zdalam do szkoly w Julinku, ale mama wybila mi to zglowy. Do dzisiaj zaluje :P
  49. Zawsze placze na "co gryzie Gilberta Grape'a?" oraz "Secret and lies"
  50. Segreguje smieci i zbieram kupki po swoim psie do specjalnych woreczkow foliowych - nie ma nic gorszego niz wdepniecie w psie g**ienko :P

Generalnie nawet latwo poszlo :) Z checia przeczytam 50 przypadkowych faktow o ktorejs z WAS!

Milego dnia 

Buziaki


Dolly

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)