SZUKAJ

sobota, 11 maja 2013

Totalnie przeciwko starzeniu?

DENKO NR 3

Capture Totale  Multi - Perfection
Dior
krem na dzien 
do cery normalnej- suchej


Recenzja
zdjecie ze strony Diora
Zawsze bardziej stawialam na pielegnacje niz na kolorowke - o tym juz wiecie. Nastolatka przestalam byc juz dawno, tak zreszta jak i 20 - latka... Od momentu powachania Capture Totale bardzo, ale to bardzo chcialam zeby byl moj - zapach mnie uwiodl i zniewolil. Jednak jak wiadomo nie o zapach w kremie do twarzy chodzi, wiec z nadzieja w sercu polecialam do Kicks (siec perfumerii w Skandynawii) coby zapoznac sie z moim meant to be moim zdaniem  wybrankiem ;)

Mimo dobrej kondycji cery (nigdy nie mialam tradziku, wypryskow, tendencji do przetluszczania, tendencji do pekajacych naczynek, lojotoku itd) jestem juz w wieku, w ktorym od kremu nalezy wymagac duzo wiecej niz tylko nawilzenie. Nie oszukujmy sie (mimo, ze wszyscy daja mi mniej lat niz mam - tak dumna jezdem a co :P) jestem juz w grupie "przeciwzmarszczkowej" gdzie i jedrnosc potrzebuje wsparcia i kilka zmarszczek takze.. A no  i jestem takze "szczesliwa" posiadaczka plamy pigmentowej (nawet 2) na policzku (pewnie po namietnym opalaniu sie z za niskim filtrem slonecznym - tutaj mozecie je sobie obejrzec, przy okazji recenzji BB cream klik), a moze to juz taka karma, ze jak sie czlowiek zbliza do ryczacej... (nie nie bede pisala tej liczby bo czuje sie na max 28 ;)) to juz i plamy sie pojawiaja i cos podwisac zaczyna ? hehe

Po krotkim wypadzie wywiadowczym postanowilam zainwestowac te 1089 kr (wiem, straszna cena) ale czego nie robi sie dla zachowania urody? Zreszta - wyrzuty sumienia szybko przeszly kiedy zaczelam sobie tlumaczyc, ze po pierwsze dostalam mase probek - zaoszczedze wiec na kupnie innych produktow ( yeah right...), a po drugie kupuje bardzo malo kolorowki wiec moge kupic troche drozsza pielegnacje:)
Tak oto stalam sie posiadaczka diorowskiego kremu na dzien. 
Nigdy nie uzywalam wczesniej pielegnacji z tej marki myslac ze taka marka modowa nie moze byc dobra w pielegnacji - bo zaczynali od mody, a nie od kremow tak jak np Estee Lauder czy Helene Rubinstein albo nawet Ole Henriksen. Ale tu sie okazuje, ze ... jednak moze :P

Pare slow od producenta:
  • globalny krem przeciwstarzeniowy
  • przeciwdziala wszystkim oznakom starzenia sie 
  • dziala od wewnatrz skory, wnikajac do jej glebszych warstw
  • nadaje blask
  • wyrownuje linie
  • nawliza i wygladza
Moim zdaniem

Produkt spelnia obietnice producenta :)
Moze zaczne od tego, ze pierwsze co zauwazylam po codziennym stosowaniu tego kremu to fakt rozjasnienia i wygladzenia mojej skory. Zdecydowanie nie jest to efekt placebo - moje kolezanki pytaly sie mnie czy stosowalam cos na wyrownanie kolorytu albo czy mam jakas baze rozjasniajaco-rozswietylajaca. Krem daje bardzo mile nawilzenie i zdecydowanie poprawia napiecie skory. 
wydenkowany :)
Pytanie czy jest wart swojej ceny? Trudno mi powiedziec, napewno placi sie za marke - jak to bywa w przypadku wszystkich kosmetykow selektywnych. Zuzylam jeden 50 ml sloiczek. Jest on okolo 200 kr drozszy od moje ulubienca z Estee Lauder Revitalizing Supreme tu recenzja - takze kremu na dzien, ktory ma dzialac globalnie przeciwstarzeniowo.
Uwielbiam zapach Capture Totale - daje uczucie luksusu i relaksuje. To takie polaczenie delikatnej woni kwiatow wiosna z aromatem jakis ziol, przy czym ziola wyczuwa sie jakby bardziej, ale jest to delikatna i nie drazniaca nuta. 
Zgodnie z zaleceniami stosowalam go takze na szyje - zreszta podobnie jak inne kremy do twarzy z wyzszej polki. Co wazne - krem na szyje nalezy nakladac w kierunku twarzy, a nie odwrotnie.
Przyznam szczerze, ze mimo wieku nie mam wielu zmarszczek - ale zauwazam widoczna utrate jedrnosci - i tutaj zdecydowanie Capture Totale Multi Perfection przyszedl mi z odsiecza ! Czuje, ze jedrnosc jest duzo  lepsza niz przed stosowaniem tego produktu. Co do zmarszczek - trudno mi powiedziec czy wygladza te glebsze sama bowiem mam glownie tylko mimiczne pod oczami i w bruzdach przynosowych (mimiczne, plytkie). Jedyne miejsce gdzie ewentualnie mialam linie to czolo - zmarszczki w tym miejscu ulegly widocznemu splyceniu - zaznaczam jednak, ze nie byly glebokie i widoczne tylko z bardzo bliska. Generalnie skora stala sie duzo miekksza, wygladzona, odzywiona, nawilzona i jedrniejsza. Sprobowala by nie za taka cene ;)

Czy kupie ponownie Capture Totale Multi Perfection? Mysle, ze zdecydowanie tak mimo wysokiej ceny - daje widoczne efekty, jest wydajny - uzywalam go dosyc dlugo smarujac sie codziennie. Jedyny minus to brak filtra slonecznego, ale wiem, ze jest dostepna jest takze wersja z filtrem.
Na razie kupilam kolejny sloiczek Revitalizing Supreme z E. Lauder, wiec Dior musi sobie poczekac... :P
Czy polecam? Polecam jak najbardziej osobom po 30, a moze nawet 35 roku zycia (wszystko zalezy od kondycji naszej cery), ktore potrzebuja czegos co poprawi napiecie skory i doglebnie ja nawilzy. Napewno mozna znalezc na rynku kosmetycznym krem do twarzy, ktory jest duzo tanszy i daje podobne efekty - uzywam kremu na dzien od momentu kiedy skonczylam lat 18 wiec troche juz tego bylo :P Nie zawsze bylo mnie stac takze na wyzsza polke, wiec mam porownanie. 
Mysle, ze wszystkie recenzje sa bardzo subiektywne i nasze odczucia warunkuje takze bardzo duzo czynnikow wplywajacych na ocene produktow. Podobnie rzecz sie ma z kondycja cery - wplywa na nia bardzo wiele rzeczy: jak np fakt palenia lub niepalenia papierosow, sposob odzywania sie, srodowisko, woda, ktora pijemy lub na bazie ktorej przygotowujemy pokarmy. itd (ten temat wart jest oddzielnego posta), nasze nawyki pielegnacyjne itd.

Poslugujac sie skala 6 stopniowa moja ostateczna ocena:
  • opakowanie - 6 - ladny, owalny sloiczek, srebrno - bialo opalizujacy
  • zapach - 6 - uwielbiam ! uzywajac go czuje sie jakbym bylam w luksusowym SPA
  • kolor - 6 (delikatnie rozowy)
  • konsystecja - 6 (kremowa, ale swietnie sie wchlania, nie pozostawia filmu, nie zrobilam zdjecia bo zapomnialam :P)
  • komfort uzycia - 6
  • efekty po uzyciu -zauwazalne golym okiem juz po kilku tygodniach
  • cena - 1089 kr czyli okolo 500 zl (masakra)
  • wydajnosc - moim zdaniem wysoka. Wyzsza niz opisywany przeze mnie podobnie dzialajacy globalny krem z Estee Lauder
Ogolna ocena: 6 (drogi, ale widac efekty po uzyciu jednego opakownia)


 Ktoras z Was zna serie Capture Totale?
Probowalam podkladu i niestety wydal mi sie zbyt gesty i ciezkawy, ale dobrze napinal i nie wysuszal.


Pozdrawiam :)



Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością (chyba, że zaznaczyłam inaczej). Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części  bloga oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170).

HASLA

-417 (1) 020 (1) 11 pytan do (1) 17 maja (1) 21N (1) 8hours cream (1) absolute new york (1) ahoy (1) allure essie (1) aloe vera (1) alverde (3) analiza skladnikow (2) anastasia (1) anatomicals (1) ankieta (7) Aqua Allegoria (1) Astor (1) atmosfera (34) atomosfera (1) autumn (1) aveda voluminzing tonic (1) Aveeno (1) back in the limo (1) bakterie (1) balett Slipers essie. (1) balsam do ciala (3) balsam do ust (2) Balsam do wlosow (1) Battiste (1) BB (1) BB cream (2) Belepierre (1) bellepierre (3) biale noce (1) bialy lakier do paznocki (1) bielenda (2) Bioderma (1) bizuteria (5) blossom dandy (1) blyszczyk (1) Bobbi Brown (1) bodyoil (1) boller (1) Boots (1) Bottega Verde (1) bounty (1) bourjois (2) Bozenarodzenie (1) brazer (1) brokat (1) Bronze Goddess (1) brwi (1) bubblegum (1) bump up the pumps (1) burts bees (1) Buter London (1) Capture Totale (1) CC (2) CC krem (1) Celia (1) Cellular Revitalizing Eye Gel (1) Chanel (6) Chanel Camelia de Plums (1) chillato essie (1) christmas (3) ciasto (2) cien do powiek (1) cienie do powiek (6) Clarins (1) clear head (1) Clinique (1) Coconut Milk (1) Color Club (2) coolcocs (1) Cosmetics Tattoos (1) cukinia (1) cushion (1) czekolada (3) czerwien (1) czerwona szminka. (1) czyscik (1) data waznosci kosmetykow (2) Define (1) demakijaz (5) denko (14) deo (2) dezodorant (1) Dior (7) Dior Forever and Ever (1) Dior Star (1) diorette (1) diorskin star (1) DJ Dolly (2) dobre bo polskie (1) dobre bo polskie. Inglot (1) dolly cocossino (3) dom (30) double breasted jacket (1) Dream Nude (1) dress to kilt (1) eastern light (1) ekologicznie (5) Elisabeth Arden (1) elizabeth arden (3) Elizabeth Mott (1) elnett (1) Emma S. Naobay (1) Eos (1) Escale a Pondichery (1) essie (24) essie 2015 (1) essie bride 2015 (1) essie kolekcja slubna 2015 (1) essie summer 2015 (1) essie winter 2014 (1) essie zimowa kolekcja 2014 (1) essie. essie spring 2015 (1) essie2015 (1) Estee Lauder (10) etre belle (2) Eveline (1) extension (1) Eyeliner (1) Fado (1) fall (1) fashion (1) fastelavnsboller (1) flowerista (1) fluid (2) fluid w gabce (1) foundation (1) Franboises Recolte (1) gabka konjac (1) Garden variety (1) Garnier (2) gazpacho (1) gel (1) Glaze Visage (1) glitter (1) Glossy Box (6) glossybox (22) glossybox czerwiec 2015 (1) glossybox Norge (10) glossybox norwegia (1) glossybox.roz (1) glow (1) golde rose (1) Golden Rose (1) gotowanie (4) gratis (1) Guerlain (3) Guerlain. aquarella (1) haul (10) Hawaiian Tropic (2) herbata (3) highlighter (1) HM (2) hobby (1) home made (1) home sweet home (1) homesweethome (1) Hot Make up (1) HP sculpting powder (1) hugo boss (1) IKEA (1) Infallible (1) inglot (5) Inglot. Mavala (1) interior (5) IOPE Air Cushion RX (2) Isadora (2) jedzenie (1) jelly pong pong (1) jiggle hi jiggle low (1) jul (1) Jurlique (3) Kanebo Sensai Prime Solution (1) kawa (4) kenzoki (1) kerastase (1) Kolastyna (1) konturowanie (1) konturowka do ust (1) Korea (1) koreanskie kosmetyki (2) Kosmetyk Roku (1) kosmetyki wszechczasow (1) krem do rak (4) krem do twarzy (8) krem pod oczy (1) kuchnia (6) Kueshi (2) kwasy owocowe (1) La Prairie (3) lakier do paznokci (33) lakier do ust (1) lakier do wlosow (1) lashes extension (1) lato (7) Lefse (1) letnia kolekcja essie 2015 (1) Lets the good times roll (1) Liebster Blog Award (1) light beige (1) Lip maximizer (1) lipgloss (3) lipstick (1) Lisboa (1) Lizbona (2) Loccitane (2) Lollipops (1) Lollipops Paris Balm (1) London Calling (1) Longevite anti age serum (1) Lord& Berry (1) Loreal (7) Loreal. manicure 12 days (1) LULU (1) Lush (4) Luxedo Essie (1) MAC (1) Magnifica (1) make up (3) make up mekka (3) make up store (8) makiash (1) malinowy (1) Mariza (1) marsk (2) mascara (3) maseczka (4) maska do wlosow (1) maskara (1) matowa (1) MATRIX (1) mavala (1) Maybeline (1) Maybelline (1) Maybelline Dream Wonder Nude (1) maybelline elixir (2) meble (1) Michael Kors (1) Milion Gloss (1) mint (1) mint cadny apple (1) Mint Candy Apple (1) mirabelle Chanel (1) Miss Dior Blooming Bouquete (2) model co (1) modelco (2) molly makes (1) Muchi Muchi essie (1) my boy lollipop (1) My Burberry. recenzja (1) mydlo (1) Mythic oil (2) nail polish (12) nailpolish (4) nailpolish William (1) Nails Inc (2) Naobay (1) naturalne kosmetyki (1) naughty nautical (1) nawilzanie (1) neu lash (1) new (3) New York (2) Nicka K (1) Nigella Lawson (1) nominacja (1) norge (2) Norway (2) Norwegia (36) norwegia jakiej nie znacie (3) norweska prasa (3) norweski glossybox (1) nostalgia (3) nowosci (2) Nowy Jork (2) NoxiDoxi serum (1) NUXE (1) NYC (1) o mnie (1) ocena (1) oddam (1) odzywka (3) odzywka do rzes (1) ogrod (1) oil (1) Ole Henriksen (2) olejek (2) olejek arganowy (1) olejek do ciala (4) olejek do kapieli (1) olejek do twarzy (4) OPI (1) opinia (1) origins (7) oslo (1) parabeny (1) pasta do chleba z marchwi (1) pasta do zebow (1) pasta z brokulow (1) paznokcie (2) peach side babe (1) pedicure (1) pedzelen do ust (1) peeling (4) Peggy Sage (2) peppermint (1) perennial chic (1) perfumy (3) petal pushers (1) Pharmaceris (1) pianka do wlosow (1) picked perfect (1) pieczenie (2) pielegnacja (26) pigmenty (1) Pivoine (1) plyn miceralny (1) podklad (1) podklad poduszkowy (1) podklad w gabce (1) podroze (3) poduszka (1) pogoda (5) polska (3) pomadka (2) popcorn scrub (1) Portugalia (3) powidla (1) prasa norweska (2) prenumerata (1) pret -a - surfer essie (1) private weekend essie (1) przeceny (1) przedluzanie rzes (2) przepisy (8) puder (2) puder brazujacy (2) PW (1) ralf lauren (1) Realash (1) recenzja (40) red (1) refecto cil (1) regeneracja (1) relaks (2) remont (1) review (1) Revitaliaizng Supreme (1) Revlon (1) RFSU (1) rituals (1) robotki reczne (2) romper room essie (1) rouge edition velvet. szminka (1) Royal apothic (2) roz (3) rozdanie (3) rozdanie u Dolly (4) rzesy (2) sally hansen (1) salon firmowy (1) salt water happy essie (1) Sandy (1) sanex (2) Schwarzkopf (2) scrub (6) sebastian professional re shaper (1) serum (1) Shisheido (1) Skin Perfection Loreal (1) sleek (1) so susan (1) Soap&gGlory (1) solarium (1) sosusan (1) Starbucks (1) suchy szampon (1) sugar daddy essie (1) Sumita (1) summer (1) summer escape (1) sunday funday (1) sunset sneaks essie (1) Super Rescue antioxidant moisturizer (1) super stay (1) swieta (1) szampon (7) szminka (6) szminka do ust (1) Szwecja (3) tag (1) Teeez (1) Teez (1) Teeze Cosmetics (1) Teraz Polska (1) The Body Shop (3) tie the knotie (1) tint gloss (1) tlusty czwartek (1) tom ford black orchid (1) tonik (2) Top Shop (1) tradycje (6) tralosc perfum (1) Tromborg (1) Tropfy wife (1) Trophy Wife (1) tuck it in my tux (1) tusz do rzes (2) twoj styl (3) ulubiency 20014 (1) ulubiency roku (1) UNE (1) unilever neutral (1) USA (1) uslu airlines (1) usta (1) usuwanie plam pigmentacyjnych laserem (1) usuwanie zmian laserem (1) Vanilla Milk (1) vegan (1) vege (1) vichy (1) victoria secret (1) vigeland park (1) wakacje (3) Watermelo Essie (1) wax (1) waznosc kosmetykow (2) weleda (1) wielkanoc (3) wiosna (2) wlosy (1) woda toaletowa (1) woks do wlosow (1) wspomnienia (3) wybielanie zebow. (1) wyniki rozdania (2) wyrzucanie kosmetykow (1) xmas (2) YSL (2) YuBe (1) Yves Rocher (3) zabieg laserowy na twarz (1) zakupy (20) zeby (1) zel do twarzy (1) zel pod oczy (1) ziaja (1) zmiany pigmentowe (1) zolty lakier do paznokci (1) zupa (1) zycie codzienne (1)